” Pandainya Fatima, sebijik macam Faz penuh dengan sopan santun.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Ketika Berjumpa Dengan Moyangnya Raih Pujian Peminat. Alahai Kecil-Kecil Lagi Dah Pandai Hormat Orang Tua. Sejuk Perut Ibu Yang Mengandung !! 

Pada perkongsian terdahulu, Fazura ada berkongsikan bagaimana reaksi anaknya, Nur Fatima Aisya ketika melihat wajah daddynya, Fattah Amin di kaca televisyen. Excited, itu yang dapat dilihat daripada gerak laku Fatima ketika itu.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan satu video baru Fatima yang memaparkan gelagatnya ketika bertemu nenek Fazura, merangkap moyang Fatima. Pada posting ini juga turut diletakkan lokasi mereka sekarang berada di negeri Pahang.

Wah nampaknya Fatima balik kampung mommy lagi kali ini. Pada awal video, dapat didengari suara Fazura menyuruh Fatima bersalam dengan nenek mommy. Fatima yang menurut perintah mommynya ini berjalan meluru ke arah moyangnya yang sedang duduk di kerusi.

Seperti kebiasaannya, Fatima yang peramah dengan semua orang ini pantas sahaja menyambut dan menc1um tangan moyangnya ini. Alhamdulillah, ajaran yang baik daripada Fazura dan Fattah, baru setahun jagung usianya sudah pandai menghormati orang tua.

Jom tonton video di bawah :

Telatah comel oleh Fatima ini mendapat hampir 15 ribu tanda suka daripada peminat sejak ia dikongsikan. Antara komen-komen mereka :

” Nak nang1s aunty tengok Fatima ni, automatically tears drop. Good girl la dia. Pandai daddy dengan mommy ajar dia.. “

” Ala pandainya Fatima sayang, anak solehah mommy ni. Lovely sweet little girl. Clever lah Fatima.. “

” Pandainya Fatima, sebijik macam Faz. Dari jauh kalau jumpa dekat luar dah hulur tangan, c1um tangan.. “

” Pandai Fatima salam, cara yang betul dia c1um tangan mak Tok dia. Bukan ke dahi, bijak Fatima sayang.. “

” Alolo sopannya anak solehah, baik akhlak Fatima sayang. Adorable clever and good gilr Fatima. such a sweetheart like mommy.. “

” Ala bijaknya dia, comel penuh dengan sopan santun. Pandai Fatimah salam Mak Tok. Like mommy like daughter, alhamdulillah.. “

” Alololo Fatima cantik nan ayu sopannya salam dengan tok nyang dia. Sejuk mata memandang.. “

” Pandainya salam c1um tangan tok nyang, Boleh dapat adik dah ni. Sopan sangat si kecil ni.. “

” Alahai comelnya dia, pandai melayan tok nyang. Budak cerdik, what a sweetheart. Ca1r tau tengok Fatima ni.. “

Sejak dari kecil sudah diterapkan ajaran seperti ini, Fatima pasti akan menjadi seseorang yang menyenangkan hati semua nanti. Semoga kesopanan dan sikap menghormati orang yang lebih tua ini akan menjadi amalan Fatima sehingga dewasa, Insha Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..