” Handsome boy, sebijik muka mommy.. ” – Netizen

Nur Aliah Lee Muatnaik Video Sambutan Hari Lahir Anak Lelakinya, Ameen Aziz Yang Ke 18 Tahun Cur1 Perhatian Warganet. Wah Handsome Anak Teruna Aliah Ni, C0py Paste Wajah Mommy Dia Sangat !!

Pastinya ramai yang masih mengenali dengan nama Nor Aliah Lee Abdullah yang merupakan seorang pelakon. Namun kini Aliah banyak terlibat dengan kerja-kerja di belakang tabir berbanding lakonan.

Meninjau ke akaun Instagram, Aliah ada memuatnaik sebuah video bersempena hari lahir anak lelakinya iaitu Ameen Aziz yang ke 18 tahun. Ameen merupakan anak Aliah hasil perkongsian hidupnya bersama bekas suaminya iaitu Aziz M. Osman.

Kini, Aliah sudah berkahwin buat kali yang kedua bersama Mohammad Zekri Ibrahim dan bahagia bersama anak-anak serta sudah mempunyai cucu. P0sting Aliah ini khas ditujukan buat Ameen berserta ucapan hari lahir.

Perkongsian Aliah ini telah mencur1 perhatian ramai kerana wajah Ameen yang handsome dan kelihatan begitu seiras seperti wajah Aliah. Meningkatnya usia 18 tahun merupakan permulaan kehidupan ke alam dewasa.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini turut dihuj4ni dengan beberapa ucapan selamat hari lahir kepada Ameen. Antara komen-komen yang diberikan :

” Encem lain muka tak pakai spec, Dah macam muka anak mat salleh mu. Happy Bithday to him .. “

” Happy Birthday Amin Dah besar dah.. Semoga berjaya dunia akh1rat.. handsome boy sangat.. sebijik mommy.. “

” Happy birthday handsome boy.. sejibik muka u aliazekri.. Happy birthday to you amean aziz.. “

Ameen merupakan anak bongsu dalam adik-beradiknya. Pastinya anak bongsu merupakan anak yang paling manja kan. Sebagai seorang ibu pastinya inginkan yang terbaik dalam kehidupan anak-anaknya.

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 18 tahun kepada Ameen Aziz. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alia Zekri, Amean Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan