” Sump4h berdekah dengar yang ni, nada Sam tu tahu dia beng4ng haha.. ” – Netizen

Pr4nk Shaheizy Sam Dengan Voice Message Di Aplikasi Whatsapp, Perbualan Syatilla Melvin Dan Shaheizy Buat Peminat Tergelak. Nak4l Tilla Kenakan Sam, Suara Sam Tu Sikit Lagi Nak Melet0p Haha !!

Meninjau akaun Instagram Syatilla Melvin, telah dikongsikan paparan whatsapp antara Syatilla dan suaminya, Shaheizy Sam. Syatilla yang turut terikut trend terkini yang vir4l di Tik T0k iaitu voice message ch4llenge.

Menghantar pesanan suara yang kedengaran tidak penuh sebutannya di penghujung, Syatilla meminta Shaheizy membelikan sesuatu untuknya selepas pulang dari sh00ting. Yang kedengaran disebut Syatilla adalah J sahaja.

Meneruskan pesanannya, Syatilla menambah lagi supaya membelikan pampers anak dan kicap. Sam yang tidak dapat memahami pesanan suara Syatilla ini memberitahu Syatilla bahawa dia tidak menghabiskan ayatnya.

Tulis Syatilla dia tidak dapat menahan dirinya untuk ketawa apabila mendengar suara Sam yang kedengaran sudah mula berubah. Iyelah semua pesanan hujungnya tidak hab1s, manalah Sam tak ger4m. Last-last handphone Syatilla pula disal4hkan dan dikatakan Sam bermas4lah.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 50 ribu likes dan lebih 800 komen daripada peminat direkodkan sejak posting ini dimuatnaik. Antara komen-komen mereka :

” Gelak sorang sorang akak dengar ni Tilla haha. J apa, nak tau jugak haha. Phone awak ni pr0blem la haha.. “

” Nada si Sam tu aku tahu dia beng4ng haha. Lawak la Tilla ni, memang beng4ng la g4ng jenis voice seker4t seke4t ni haha.. “

” Terkena Sam haha, telefon pr0blem eh. Punya abang Sam sayang b1ni 0ii. Tak sangka kena pr4nk tu.. “

” Ngeklah Tilla haha, bertabahlah wahai Shaheizy Sam. Sak1t perut aku gelak Tilla oii.. Kes1an Sam tengah sh00ting haha.. “

” Sump4h berdekah dengar yang ni haha, comel je dua-dua. Aku sorang je ke gelak n0n stop haha.. “

” Yang ni lawak, sak1t perut gelak banyak kali tengok. Sabar jelah Sam dapat b1ni suka menyak4t ni haha.. “

” Haha b0ng0klah, boleh minta tukar phone baru tu Tilla. Kita yang dengar ni pun sak1t hati haha. Sump4h lawak Tilla dengan Sam ni.. “

Terkena juga Sam dengan pr4nk Syatilla ni, bukan main ketawa Syatilla di akh1r perbualan tersebut. Entah apalah yang dikatakan oleh Sam tu sampai ketawa besar Syatilla. Apa pun, semoga gembira dan bahagia selalu Syatilla dan Shaheizy.

Silakan SHARE..

Sumber : Syatilla MelvinĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..