” Pagi-pagi dah ketawa haha. Tegur tanda sayang tu, sweet je.. ” – Netizen

Reaksi Muka Neelofa Ketika Ditegur Oleh Suaminya, PU Riz Kerana Menyebut Good Morning Raih Perhatian Peminat. Alahai Mommy To Be Ni, Sempat Lagi Buat Muka ‘Cute’ Tu Yer !!

Sudah hampir 9 bulan sejak usahawan Noor Neelofa dan pendakwah bebas, Haris Ismail ataupun PU Riz mendirikan rumahtangga. Perkembangan pasangan ini sentiasa menjadi perhatian peminat dan setiap kali video mereka bersama dikongsikan, pasti ada sahaja perkara yang mencuit hati terjadi.

Meninjau akaun Instagram Lofa.redland_nlf ( akaun kelab peminat Neelofa ) , telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan gelagat Neelofa pada waktu pagi bersama PU Riz. Neelofa yang memulai perbualannya dengan menyebut perkataan ‘ good morning ‘ ditegur lembut oleh PU Riz.

Kata PU Riz berbunyi ‘ Morning morning, bagilah salam dulu ‘ , alahai slow dan steady sahaja cara PU Riz memberitahu isteri tersayang. Neelofa pula apabila ditegur ‘ tuan penasihat ‘ tak semena-mena membuat muka cheeky dengan membulatkan matanya.

Pada perkongsian sebelum ini, Neelofa ditegur PU Riz kerana spontan terge1eng-ge1engkan kepala ketika mendengar lagu tema Markaz Tijari dan ini membuatkan peminat tersenyum melihat gelagat suami dan isteri ini. Sweet selalu NunHa ni, manalah peminat tak bertambah sayang.

Jom tonton video di bawah :

Cara PU Riz menegur dan gaya muka Neelofa tersebut telah menarik perhatian peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Auchh kan dah kena haha. Comel jer ustaz tegur yaa. Tegur-tegur sayang, suka tengok sweet couple ni.. “

” Alhamdulillah, ustaz tegur sebab sayang tu lah namanya suami. Aww lofa cute sangat haish buat muka cheeky tu.. “

” Bagus ustaz sentiasa tegur untuk kebaikan, untung la Lofa. Tegur sayang tu hehe sampai love buat muka cheeky face lagi.. “

” Pagi pagi dah ketawa haha. Tegur tanda sayang tu, sweet je. Syukur alhamdulillah ada suami yang menegur untuk kebaikan.. “

” Dah terbiasa dengan good morning haha, cutelah Lofa dgn ustaz ni. G4rangnya abang ustaz kita, kan dah kena dengan encik suami haha.. “

” Terbel1ak biji mata love haha, sempat lagi Lofa buat muka tau. Buat camtu cantik lofa ni.. “

” Romantiknya, semoga bahagia hingga ke syurga Lofa dan ustaz. Comel dan sweet je perang4i dua-dua.. “

Sejuk mata memandang pasangan Nunha ni, semakin hari semakin kuat menyakat dan mengusiknya. Semoga Neelofa dan PU Riz sentiasa dalam rahmat Allah, dijauhi daripada segala bahay4 dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lofa.redland_nlf

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..