” Bagusnya Bang Mel, nampak sweet lah.. ” – Netizen

Video Syamel Yang Membantu Isterinya, Ernie Zakri Sedang Makan Cur1 Perhatian Peminat. Amboi Main Suap-Suap Pula, Comel Tengok Cara Syamel Layan Ernie Tu !!

Bagi yang mengikuti perkembangan penyanyi Ernie Zakri pasti tahu dia sekarang sedang hamil anak pertamanya. Sebelum ini, perkongsian berita gembira tersebut telah dikongsikan Ernie dan suaminya, Syamel di akaun Instagram masing-masing.

Sejak dari itu, ada sahaja video mahupun gambar-gambar yang dikongsikan oleh peminat-peminat Ernie mengenai perkembangannya yang tidak lama lagi bakal bergelar ibu. Malah boleh dikatakan perkongsian tersebut kesemuanya mendapat perhatian ramai peminat.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Inaijari, telah berkongsi satu video yang memaparkan Ernie bersama Syamel. Dalam video tersebut, kelihatan Syamel dan Ernie sedang makan bersama. Telah mencur1 tumpuan adalah saat Syamel menyuap makanan kepada Ernie yang sedang duduk di atas kerusi.

Perkongsian video tersebut sebenarnya telah diambil secara ‘senyap-senyap’ tanpa pengetahuan pasangan ini. Difahamkan video tersebut diambil ketika Ernie sedang menghadiri sebuah rancangan televisyen.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji sikap Syamel yang sangat prihatin kepada isterinya yang sedang s4rat mengandung. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bagusnya Bang Mel, nampk sweet sangat lah tengok Bang Mel layan Kak Ninie tu. Semoga segala urusan Kak Ninie nanti dipermudahkan.. “

” Tu cara-cara nganga taknak bagi lipstik c0mot hahahahahha comel. Sweet lah tengok pasangan ni, memang suka sangat.. “

” Ni baru betul. Tak de cover-c0ver ged1k. Dari dulu memang suka tengok sikap pasangan ni, taknya cover tak f4ke langsung.. “

” Ehh2 ada orang cur12 rakam yer, hehe comel lah tengok mummy to be. Syamel nampk memang sayang betul dengan Ernie tu.. “

” Alololo makan kena suap2 ye, manja betul ni Ernie.  Sekarang suap mummy, tak lama lagi, suap anak pula makan, hehe.. “

” Pape pun maintain cover lekcu tk c0mot. Ini lah baru sweet, husband pun sangat membantu lah, terbaik lah bangmel.. “

” Nampak selalu g1la2 je 0tak dorang ni, tapi sebenarnya dorang ni memang pasangan yang sangat sweet dan comel tau.. “

Alolo sweetnya Bang Mel dan Kak Ninie ni patut lah ramai suka tengok. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Ernie dan Syamel terus bahagia bersama dan segala urusan Ernie yang bakal melahirkan anak pertamanya nanti akan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Ernie Zakri, Syamel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..