” Bila nak jadi mak-mak ni, macam ni pun i rasa terharu dah.. ” – Dayah Zubit

Dayah Zubit Kongsi Gambar Lukisan Yang Dilukis Oleh Siti Aafiyah Istimewa Buat Dirinya. Wahh Aafiyah Pandai Lukis, Nampak Penuh Kasih Sayang Lukisan Aafiyah Untuk Kakak Kesayangannya !!

Sebelum ini, pernah menjadi bualan hang4t netizen tentang pengasuh anak penyanyi Datuk Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah iaitu Dayah Zubit. Hal ini kerana kelihatan pengasuh ini begitu menjaga Aafiyah dengan penuh kasih sayang.

Malah bukan itu sahaja, cara dirinya mendidik Aafiyah juga turut mendapat pujian ramai. Namun pada bulan Jun lalu, Dayah Zubit telah mengakhiri zaman dar4nya bersama pilihan hatinya iaitu Ridzuan Razali seorang pemain forward untuk pasukan Terengganu FC.

Setelah mendirikan rumah tangga, Dayah tidak lagi bergelar pengasuh Aafiyah dan telah mengikut suaminya menetap di negeri Terengganu. Semestinya hal ini sedikit sebanyak membuatkan Aafiyah turut merasa kehilangan Dayah yang telah dianggap sebagai kakaknya sendiri.

Terbaru, meninjau di akaun IG story milik Dayah Zubit telah berkongsiĀ  beberapa gambar yang memaparkan dia telah pergi bertemu Aafiyah. Menerusi gambar itu, kelihatan Aafiyah telah melukis satu lukisan kepada Dayah.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah :

Kongsi Dayah lagi pada posting tersebut dia begitu terharu melihat lukisan istimewa Aafiyah buat dirinya. Manakan tidak, jika dilihat gambar yang dilukis oleh Aafiyah itu memaparkan dia bersama suaminya dan anak dalam kandungan bersama Aafiyah.

Alahai bijaknya Aafiyah, nampak memang sayang betul Aafiyah dengan kakak Dayahnya. Mesti Aafiyah rindu sangat denga Dayah dan tidak sabar untuk menanti kehadiran cahaya mata kakak tersayangnya itu. Semoga segala urusan Dayah untuk melahirkan anaknya tidak lama akan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayah Zubit, Siti Aafiyah, Baby Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..