” Reverse elok elok Ara, comel je selangkah demi selangkah tu.. ” – Netizen

Semakin Laju Berjalan, Video Gelagat Anak Bella Astillah, Ara Adreanna Buat Peminat Terhibur. Comel Ara Dengan Rambut Tocang Dua Tu. Pandai Sangat Cari ‘ Parking ‘ Tu Ara, Haha !!

Bella Astillah dan Aliff Aziz telahpun dikurniakan 2 orang cahayamata yang diberi nama Ayden Adrean dan Ara Adreanna. Sebagaimana selebriti lain, pasangan ini juga ada berkongsikan perihal anak-anak mereka di laman sosial.

Meninjau akaun Instagram Ara Adreanna, telah dimuatnaik satu video terbaru Ara yang memperlihatkan Ara sudah pandai berjalan. Laju langkahnya, Ara seakan ingin berlari sambil tersenyum lebar.

Dengan rambutnya diikat tocang di sebelah kiri dan kanan kepalanya, wajah comel Ara membuatkan ramai peminat ger4m melihatnya. Rupa Ara juga semakin nampak persis seperti Aliff, memang mini Aliff sangat si kecil ini.

Apabila sampai di dinding, Ara menghentikan langkahnya dan berpaling ke hadapan sambil kakinya mengundur ke belakang agar dapat hampir dengan dinding. Macam-macam lah Ara, berhati-hati sungguh princess mommy ni, tak0t jat0h ye Ara.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Video gelagat oleh Ara ini telahpun ditonton oleh hampir 17 ribu tontonan setakat ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Waduh waduh, ger4mnya rasa nak g1g1t tengok Ara ni. Dah panjang sudah rambut Ara.. “

” So cute lah dia ni, serupa macam abang Ayden dulu dulu. Kening tu copy bapaknya betul, c0py paste.. “

” Comel betul ba ini Ara, miss you baby comel. Makin cantiklah dia ni, ger4mnyaa. Laju betul langkah tu.. Part mengundur ke dinding tu lucu ara haha.. “

” Comel sangat Ara, i love you so much baby. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah Ara.. “

” Comelnya Sumandak ni, alolo mencari parking pulak dia di dinding. Pastu senyum senyum aikk cutenya Ara.. “

” Rindu la dekat Ara Adreanna ni. Mommy pun dah lama tak upload video video Ara.. Tengok Ara senyum kita pun ikut senyum. Manis sangat.. “

” Reverse elok-elok tu Ara haha. Cari parking sangat rupanya tu. Selangkah semi selangkah tu, lucu la Ara.. “

Semakin besar, semakin nampak muka daddynya Ara ini, comel sangat. Semoga Ara membesar dengan sihat selalu, jadi penyejuk hati mommy dan daddy serta adik yang baik untuk Ayden. Stay safe dan ceria selalu Ara yer.

Silakan SHARE..

Sumber : Ara Adreanna, Bella Astillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..