” Comelnya baby, sama indah dengan namanya.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Wajah Dan Nama Anak Keempatnya Cur1 Perhatian Peminat. Alahai Cutenya, Nama Pun Indah Dan Baik Maksudnya !!

Tanggal 1 Disember yang lepas, Wawa Zainal umum diketahui selamat melahirkan seorang bayi lelaki awal seminggu daripada tarikh jangkaannya. Kedua-duanya dikhabarkan oleh Aeril Zafrel sihat dan kesyukuran dipanjatkan oleh pasangan ini atas kurniaan cahayamata ke 4 mereka.

Kini setelah 11 hari usia si kecil, wajah dan namanya diumumkan kepada semua. Meninjau akaun Instagram Wawa Zainal, wajah penuh bayi yang digelar sebagai Jibril Ibtisam ini dikongsikan sempena majlis cukur jambul puteranya ini.

Anggun dalam busana berwarna putih, Wawa nampak berseri-seri sekali. Jibril juga memiliki wajah yang comel dan nampak iras dengan wajah kakaknya, Ayya Soffya. Patutlah Aeril pernah menyebut kepada Soffya  sebelum ini bahawa adiknya ini ‘ kembar ‘ Soffya.

Namanya juga sedap disebut dan indah maksudnya. Bak kata peminat, seperti anak-anak yang lain, Jibril juga copy paste wajah Aeril. Sememangnya semua anak-anak Wawa dan Aeril comel dan buat peminat ger4m melihatnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Aeril Zafrel juga turut berkongsikan beberapa keping gambar Jibril Ibtisam di akaun Instagramnya beberapa minit yang lalu.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

P0sting oleh Wawa dan Aeril ini telah mendapat perhatian dan pujian daripada peminat. Nama yang indah serta sesuai untuk si kecil ini. Antara komen-komen peminat :

” MasyaAllah indahnya ciptaan Allah. sama indah dengan nama baby.. Assalamualaikum Jibril Ibtisam. Baby muka Aeril lagi kali ni.. “

” Alahai mata bibir Hayla sangat baby ni. Suka tengok happy family, cantiknya lah wawa ni. anak pulak cute sangat.. “

” Comelnya baby, sedapnya nama dia. Memang kembar Soffya sangat ni haha. Handsome boy besar nanti.. “

” Alhamdulillah sedap nama, aa comel sangat muka Jibril Ibtisam ni. Semoga jadi anak yang soleh Jibril sayang.. “

” Ad0h sedapnya nama baby dan handsomenya Jibril ni. Happy family, semoga dipelihara Allah dan dirahmati Allah selalu.. “

” Comelnya Jibril. Muka Soffya pun ye, muka Attar pun ada yang ni. Handsome boy sangat.. “

” Cantiknya nama baby boy, seindah rupanya yang comel tu. Muka kakak Soffya sangat ni. Ger4mnya tengok, cutee betul.. “

Alhamdulillah, rezeki Wawa dan Aeril ada anak-anak yang comel-comel. Semoga baby Jibril Ibtisam membesar menjadi seorang yang berbakti kepada agama, bangsa dan negara serta menjadi kebanggaan mommy daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : Wawa Zainal, Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..