” Amboi, pipi tu simpan nasi ke. Ger4m betul.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Nad Zainal, Budi Kalsom Yang Sudah Berusia 8 Bulan. Alahai M0ntelnya Som, Win Sangat Berat Som Dengan Usianya !!

Nama yang cukup unik dan ringkas, Budi Kalsom merupakan anak kepada pelakon Nad Zainal dan suaminya, Muhammad Faliq Amirudin. Kalsom kini sudah pun berusia 8 bulan dan Nad ada berkongsi video terbaru Kalsom di Instagram.

Tujuan Nad berkongsi video tersebut untuk berkongsi berat terbaru Kalsom yang lebih kurang sama dengan usianya kini. Pada usia 8 bulan, berat badan Kalsom ialah 8.2 kilogram. Alahai, patutlah Kalsom bamb4m.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan wajah m0ntel Kalsom dengan pipinya yang bulat. Ramai yang ger4m melihat wajah comel Kalsom. Nad juga meminta netizen berkongsi berat dan usia anak masing-masing.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 1 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ramai juga turut berkongsi berat dan usia anak mereka. Ada juga yang mempunyai anak yang m0ntel seperti Kalsom.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai yang ger4m melihat wajah montel Kalsom dan ada juga yang berkongsi berat anak masing-masing. Antara komen-komen yang diberikan :

” Anak aku skrg 4 bln lebih 8.6kg.. Bby pipi temb4m.. pipi je dah 2 kg nak oii.. Comeyy nyee diaa.. 2 bulan berat 5.4 kg.. “

” Haiii somm anak saya sebulan lebih baru umurnya,4 kg lebih dah beratnya.. anak saya 10 bln beratnya 10.5kg.. “

” Masyaallah… Bamb4m nye Budi… Baby saya muda brp hri ja dri som.. girl, 8m, 8.1kg. setiap masa nak makan.. “

” Amboiii pipi tu simpn nasi ke, GER4M.. Anak sy time dia 5 bulan dulu 8kilo . Makin besar tak nak naik dah berat.. “

” Comel Som ni. ger4m pipi dia.. Anak saya dulu kalau umur 8 bulan kena tambah 2 kg so berat die 10kg.. macam tu lah kejadian setiap bulan.. “

” Wah da besar baby gurl.. aaa comellahhh sommm.. Comelnya pipi pau. Ger4m btol dgn som ni.. geg1t kang.. “

” Comel betul si kecil ni. Som pipi kempoi.. pipi tu gebunya.. Som oh som.. muka macam daddy dia yang banyak.. “

Alahai, memang comel dan m0ntel lah Kalsom. Sesiapa pun akan ger4m melihat wajah Kalsom ni. Semoga Budi Kalsom membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..