” Lain muka Matin dengan style rambut macam ni, handsome.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Anak Shuib Sepahtu, Ariq Matin Dan Uwais Al-Qarni Dengan Style Rambut Baru Tarik Perhatian Peminat. Wah Nampak Segak Terus. Matin Dah Macam Abang-Abang Sangat !!

Perjalanan dan rutin harian Shuib Sepahtu dan anak-anaknya menjadi tumpuan peminat sejak ketiadaan Siti Sarah Raissuddin. Sekalipun keduk4an masih lagi menyelubungi keluarga ini, namun adanya anak-anak menjadi pengubat dan penceria hidup Shuib.

Beberapa jam yang lalu, Shuib ada berkongsikan gambar-gambar anak ketiganya, Ariq Matin dengan kapsyen memberitahu mahu membawa Matin keluar untuk memot0ng rambut Matin yang sudah panjang itu.

Meninjau entry terbaru Shuib, gambar-gambar terbaru Matin bersama Talita dan Uwais Al-Qarni dikongsikan. Tidak hanya Matin seorang, malahan Uwais juga nampaknya sudah dipot0ng rambutnya.

Sesuai wajah Matin dengan style rambut seperti ini, barulah segak dan hands0me seperti kata peminat. Sehingga kini, posting oleh Shuib ini telahpun mendapat lebih 100 ribu likes dan 2000 komen daripada peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Pujian diberikan oleh peminat setelah melihat gaya baru Matin dan Uwais ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Kan dah comel dan handsome. Barulah nampak lelaki, macho macam daddy la lepas ni Matin dan Uwais.. “

” Baru la handsome boy Uwais dan Matin. Baru nampak macam abang abang hehe. Suka tengok muka Matin tu.. “

” Wow segak dan comel semuanya. Kemas nampak Mateen, bertambah handsome lah Uwais dan Martin dah pot0ng rambut.. “

” Matin handsome, dah kacak 2 hero daddy ni. Nampak macam orang besar hero hero ni, Dik Ta pun comel.. “

” Haa kan dah comel tu, nampak kemas dan makin handsome tau lagi-lagi si Matin tu. Uwais pun tak kurang handsome camni.. “

” Wah bertambah tambah handsomenya Uwais dan Matin. Lain muka Matin dengan style macam ni. Makin ramailah peminat Matin nanti.. “

” Matin segak Uwais pun. Suka tengok muka Matin, nampak lagi kemas rambut pendek. Matin yang lucu dah jadi handsome boy.. “

Dari rambut panjang bertukar ke rambut pendek, penampilan yang sesuai untuk hero-hero Shuib. Lagi bergaya daripada daddylah Uwais dan Matin selepas ini, hehe. Terus ceria dan stay safe selalu Shuib dan anak-anak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..