” Caption yang menyentuh hati dan sanubari, friendship goals.. ” – Netizen

Perkongsian Dan Kata-Kata Istimewa Mira Filzah Buat Pengurusnya, Farha Diana Buat Peminat Tersentuh. Untungnya Ada Best Friend Macam Ni !! 

Meninjau akaun Instagram Mira Filzah, telah dikongsikan beberapa keping gambar bersama pengurusnya, Farha Diana. Tidak hanya pengurus, Farha juga sudah dianggap oleh Mira seperti kakak dan best friend.

Coret Mira lagi, posting ini khas untuk Farha, seorang wanita yang hebat. 5 tahun mengharungi pelbagai duga4an sepanjang bekerja bersama, Mira dan Farha sudah mengenali sejak dari zaman universiti lagi dan Farha merupakan senior Mira.

Segala tentang Mira semuanya diketahui oleh Farha sehinggakan bab makanan juga Mira bertanyakan kepada Farha. Betapa akrab dan eratnya hubungan 2 sahabat ini sehinggakan Mira merasakan Mira betapa pentingnya Farha dalam hidupnya.

Lihat sahaja dari gambar-gambar yang dikongsikan, memang terserlah keakraban mereka. Pernah sebelum ini Mira memberitahu, Farha ini manager yang manja dan suka memel0knya setiap kali bergambar dan terbukti ianya benar.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Posting oleh Mira ini sehingga kini telahpun mencatatkan sebanyak 120 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Congrats Farha Diana and thank you for always be around with our Lady Boss Mira Filzah. Friendships till jannah.. “

” Friendship yang dicemburui, friendship goals sangat ni. Sama sama comel dan muka pun nak dekat sama.. “

” Beautiful friendship, so sweetlah ucapan Mira ni. Untungnya ada kawan yang boleh dipercayai dalam hidup dan macam keluarga.. “

” Caption yang menyentuh hati dan sanubari. Sweetnya Mira ni, untungnya ada bestfriend macam ni. Love your friendship.. “

” Lovenya baca caption Mira. Now i remember, sweetdream. Tak sia saya bace dari mula sampai reply sepatah dua kata. I FEEL IT. Congrats jugak Farha dan selamat berpantang.. “

” Congratulations your friendship, bestnya bestfriend macam ni. Nak apply jadi second manager juga boleh ke hehe.. “

” Very lucky too had a trusted friend in life and family. Sweetnya baca luahan Mira ni, both i love so much.. “

Bukan mudah untuk ada sahabat baik seperti Mira dan Farha ini. Saling melengkapi dan membantu antara satu sama lain. Semoga ikatan persahabatan ini berkekalan selamanya dan kedua-duanya success selalu dalam kerjaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mira Filzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..