” Cantiknya, happy birthday beautiful Erysha ” – Netizen

Video Dan Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Noniswara, Erysha Emyra Yang Ke 22 Tahun. Wah, Cantik Sangat Ibu Dan Anak Ni. Muka Pun Seiras Dah Macam Adik-Beradik Jer !!

Meninjau ke akaun Instagram pelakon, Noniswara, beberapa p0sting terbaru Noniswara telah meraih perhatian ramai. Noniswara telah berkongsi video dan gambar ketika sambutan hari lahir anak perempuannya, Erysha Emyra.

Erysha telah pun mencapai usia 22 tahun pada tahun ini dan satu sambutan majlis hari lahir telah diadakan secara sederhana bersama keluarga dan rakan-rakan Erysha. Noniswara telah menitipkan ucapan hari lahir buat Erysha pada p0sting tersebut.

Noniswara juga turut berkongsi video ketika majlis sambutan hari lahir tersebut beserta beberapa ucapan hari lahir buat Erysha daripada rakan-rakannya. Erysha juga nampak sangat cantik dan anggun dengan mengenakan pakaian berwarna hitam.

Wajah kedua anak- beran4k ini nampak sangat seiras di mana Erysha sememangnya mewarisi kecantikan ibunya. Noniswara juga sangat cantik berpakaian sedondon dengan Erysha. Sekali pandang nampak seperti adik-beradik pula.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lagi perkongsian di Instagram :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan selamat hari lahir kepada Erysha. Antara komen-komen yang diberikan :

” Cantiknya, Make up.. alahai. Aamiinnn Allahumma Aamiinnn. Happy birthday utk anakanda. Semoga dalam rahmat dan kasih sayang allah swt.. “

” Happy birthday beautiful eryshaemyra love u.. Terlalu cantik kau nonis.. Patutlah anak cantik. Mak cantik sngat.. “

” Happy buzzday…. semoga dirahmati Allah sokmo k… aamin… Noniswara. Lama tk nampk d kaca tv. Suka lak0nan dia lem4h lembut n sopan gitew.. “

” Happy birthday erysha .. Always pretty enough . So so so pretty.. No wonder you re pretty just like mom.. “

” Happiest birthday beautiful girl. Cantiiikkk macam hijabi barbie hihihi.. semoga dimurahkan rezeki.. “

” Happy Bday eryshaemyra  MasyaALLAH dh besar dh.. MasyaAllah so prettyyy girlll.. semoga panjang umur.. “

” Happy birthday pretty precious may Allah swt bless you with many wonderful things dunia akhir4t Aminn ya rabbal alaminnn.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Erysha Emyra. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noniswara, Erysha Emyra

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan