” Mama Abby mesti nak bahan Papa Oman kan, haha.. ” – Netizen

Beri Nafkah Bulanan Untuk Anak-Anak, Perbualan Antara Norman Hakim Dan Abby Abadi Buat Peminat Terhibur. Nak4l Betul Mama Abby Ni Menyakat Papa Oman. Part Beza Memey Dengan Baju Tu Win Betul !!

Umum mengetahui hubungan baik yang terjalin antara Norman Hakim bersama Abby Abadi. Malah isteri Norman, Memey Suhaiza juga sangat rapat dengan Abby. Seringkali bersama melakukan pelbagai aktiviti, keluarga besar mereka ini dipuji oleh ramai peminat.

Seperti kebiasaan, setiap bulan Norman akan memberikan wang nafkah untuk anak-anaknya dengan Abby. Sebelum ini juga, pernah dikongsikan video mencuit hati ketika Abby menerima wang tersebut daripada Norman di hadapan Memey.

Meninjau akaun Instagram Norman Hakim, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan Norman bersama Memey dan anak-anak berjumpa Abby. Pada awal video, Abby menghulurkan kasut-kasut yang dibelikan untuk Norman, Memey dan anak-anak menerusi cermin kereta.

Sempat Abby menyakat Norman apabila menyebut kasut sebesar alam itu Norman yang punya. Norman pula ketika menghulurkan wang memberitahu Abby itu adalah ‘ duit spend3r ‘ sambil tergelak dengan Memey.

Jom tonton video di bawah :

Video oleh Norman ini telahpun mencur1 perhatian peminat. Seperti biasa, peminat suka melihat kemesraan mereka bertiga dan antara komen-komen peminat :

” Salutenya dekat Abby, Norman dan Memey ni. Suami abby pun bagus sebab tu family ni harmoni je selalu.. “

” Semoga kalian bersama juga di syurga. Bahagia tu, sampai kami turut rasainya. Happy family dan keluarga contoh.. “

” Sweet family, sama sama cipta bahagia. Happy family betul korang ni. Part duit beli spend3r tu berdekah kita gelak. Nak4l lah Norman haha.. “

” Kelakaq dengaq kak abby cakap, sebesar alam ye papa oman punya kasut haha. Keluarga Contoh ni suka tengok anak anak dia org pun semua baik baik.. “

” So much respect for this family. Good guy Norman. Perancangan Allah keluarga jadi besar dan mawaddah macam ni. Duit pender pun bolehlah mama Abby haha.. “

” Mama Abby mesti nak bahan Papa Oman kan haha. Ayat Memey tak reti jeles tu, oh my god haha. Respect la korang ni.. “

” Sis Abby ni paling jujur dan spontan. Tapi hati baik sebab tu ramai sayang. Duit spend3r tu tak menahan haha. Seronok tengok masing-masing punya perangai.. “

Salute untuk Norman atas rasa tanggungjawabnya dan tak pernah culas nafkah baik kepada Memey mahupun untuk anak-anak dengan Abby. Betul kata Abby, Memey ni memang tak pandai jeal0us. Tengoklah muka ketawa dan happynya tu, hai lah Memey. Semoga berbahagia selalu ye.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim, Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..