” Alaaa comelnya dia dengan kawan barunya tu.. ” – Inaijari

Video Gelagat Anak Izara Aishah, Irisa Alaia Bersama ‘Kawan Barunya’ Sebelum Tidur. Alahai Comel lah Irisa, Sayang Betul Dengan ‘Kawan Baru’ Dia Tu !!

Raut wajahnya sering mencur1 perhatian ramai. Anak pelakon dan juga model terkenal, Izara Aishah iaitu Irisa Alaia ini dikatakan saling tidak tump4h wajah seperti ibunya. Ada sahaja perkongsian terbaru mengenai Irisa di media sosial pasti mendapat perhatian.

Meninjau di akaun Instagram milik Inaijari, telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan gelagat Irisa Alaia. Menerusi video itu juga, kedengaran Izara turut ada bersama Irisa dan mereka sedang berbual.

Izara telah menyuruh Irisa memberikan c1uman kepada anak pantungnya itu yang dikatakan ‘kawan baru’nya. Melihat gaya Irisa yang penuh kasih sayang melayan ‘kawan baru’ nya itu sebelum dirinya tidur sangat mencuit hati. Alahai sayang betul Irisa dengan bunny.

Singga kini video Irisa tersebut telah ditonton lebih 6,900 tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Comel betul tengok gelagat Irisa dalam video tersebut, nampak Irisa suka betul dengan kehadiran ‘kawan baru’ yang menemani tidurnya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video itu sebenarnya telah diambil menerusi IG story milik Izara. Bagi yang mengikuti Izara di Instagram, pasti tahu Izara sering berkongsi perkembangan Irisa di IG story miliknya. Selain itu, terbaru menerusi IG story juga, kelihatan Irisa mempunyai banyak ‘baby‘ yang tidur bersamanya.

Lemah-lembut perwatakan si kecil ini maka tak hairanlah kalau dah besar nanti pun tingkah lakunya juga seperti ibunya. Sekadar info, Izara telah mendirikan rumah tangga bersama anak tir1 Datuk Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Adib.

Hasil perkongisan hidup bersama, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan pada tahun lalu dan telah diberikan nama sebagai Irisa Alaia. Pada bulan Ogos lalu, Izara telah membawa imej barunya dengan bertudung labuh dan imej barunya juga mendapat pujian ramai.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..