” Terbaiklah papa, let0p papa melayan.. ” – Netizen

Perkongsian Elly Mazlein Mengenai Gelagat Suami Melayan Anaknya, Putri Sara Sefhia Yang Teringin Bermain Salji Cur1 Tumpuan Peminat. Wah Siap Buat Salji Di Luar Rumah Lagi, Kreatif Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram selebriti, Elly Mazlein, p0sting terbaru Elly telah mencur1 perhatian ramai. Elly telah memuatnaik gambar anaknya, Putri Sara Sefhia bersama suaminya, Muhammad Azlan atua lebih dikenali sebagai Cikgu Azlan.

Menurut Elly, gambar yang dikongsikan itu memaparkan Azlan sedang melayan Sefhia yang teringin sangat bermain salji. Mereka telah merekacipta salji buatan yang dilihat seperti daripada ais yang telah dikisar halus.

Perkongsian Elly ini telah menerima pujian ramai warganet dengan sikap Azlan yang rajin melayan Sefhia walaupun permintaan tersebut sebenarnya amat sukar untuk dilakukan kerana Malaysia tidak mempunyai musim salji.

Selain itu, ada juga yang memberi cadangan supaya membawa Sefhia pergi ke taman tema yang mempunyai salji seperti di I-City dan juga di Genting Highland. Tapi aktiviti sebegini sebenarnya lebih menarik bukan. Kreatif sangat.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai memuji sikap suami Elly yang rajin melayan Sefhia. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Alhamdulillahhh  manja dpt papa yg baik seperti papa ckg azlan ni.. Wahhh best nyoo.. comel kakak, happy family.. “

” Terbaiklah papa, let0p papa melayan.. Lepas tu buat cendol.. haha kemainnn Elsahhhh main seeennoowwww la ehhhh.. “

” Nak join jugak.. London tak de snow ke kak musim hujan ek skrg, Buh sirap lg mantap dikkk.. Terpaling apiii.. “

” Comel, waa kreatif.. Pergi jelaa dekat ict, shah alam.. Hehe.. Klu kat London Elsa.. kalu kat Msia Esah (3 dar4 pingitan) .. hahaha .. “

” Das4tttt elsah main senow kat london.. Buat snow guna apa tu ? Cm best je.. Let0p, nah ap1.. Senoww kat london dh seloww.. tu bancuh sendiri.. “

” Eh kate kt london.. tak kan takde senowww da hujung2 tahun ni .. Tggu mama habis pant4ng Seph. Terbang balik London kann.. “

” Dh memang kalau kt London snowing skrg.. Dkt jb dah ada perminan snow iamellymazlein … dkt ecobotanica.. “

Wah, beruntung sangat Sefhia mempunyai seorang bapa yang sangat penyayang dan rajin melayan kerenah anak. Semoga jodoh Elly bersama Azlan berkekalan sehingga ke jannah dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan