” Tangan ke belakang sambil jalan tu yang tak tahannya haha.. ” – Netizen

Gelagat Anak Dayah Bakar, Achbar Muhammad Fahri Ketika Keluar Membeli Bel4h Buat Peminat Terhibur. Amb0i Bukan Main Lagi T1ru Gaya Babah Jalan. Anak Askar Betul Ni Fahri !!

Genap 10 bulan sudah sejak Dayah Bakar dan anaknya Achbar Muhammad Fahri ke Australia untuk bersama suaminya, Kapten Hanif Hamidi. Sekalipun jauh di perantauan, Dayah aktif berkongsikan perkembangan mereka di laman sosial.

Meninjau akaun Instagram Dayah Bakar, telah dikongsikan satu video baru yang memaparkan gelagat Fahri ketika mengikuti Dayah dan Hanif membeli barang dapur di pasaraya. Anak kecil ini yang sudah pantas berjalan dan memang anak yang aktif.

Di awal video, Dayah menunjukkan gelagat Fahri ketika berada di ruangan buku. Fahri yang menyusun kembali buku yang terbalik di rak dan meneruskan langkahnya dengan posisi senang diri tak ubah seperti gaya babahnya, Hanif.

Sudah pandai men0lak trolley sendiri, Fahri juga sudah boleh menyebut perkataan ‘ nak ‘. Berjalan sendiri ke ruangan makanan, Fahri mengambil satu plastik makanan ringan dan sebekas buah strawberry sambil menyebut ‘ nak ‘ berulang kali dengan nada untuk makanan yang menjadi kegemarannya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel oleh Fahri ini telah mencuit hati peminat yang menonton video ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Tangan belakang sambil jalan tu mesti sebab selalu tengok baba dia buat macam tu. Soo cute fahri.. “

” Tangan ke belakang tu yang tak tahan nya. Macam Yb haha, ikut baba tu cara jalannya Fahri. Memang betul lah anak askar, ada disiplin walaupun masa berjalan haha.. “

” Yb Yb sangat Fahri jalan tangan letak belakang tu. Cutelah awak ni Fahri, terhibur nak tengok apa yang awak buat setiap hari.. “

” Fahri kenapa macam Minion sangat ni suara tu, comel betul haha. So clever la this boy, so cute to handle. Bukan main kuat lagi suaranya nak nak tu.. “

” Masuk kereta terus tidur, pen4t sangat tu shopping dengan mommy haha. Part tangan letak belakang tu comel sangat.. “

” Amb0i tangan ke belakang ye Fahri. Amb0i dah macam babah dah jalan pun sekarang. Menghiburkan betul lah seketul Fahri ni.. “

” Jalan macam orang besar dengan tangan dekat belakang haha. Cute lah Fahri, busy shopping eh sampai ketiduran let1h sangat last tu.. “

Cara jalan pun comel, memang anak abah betul ni. Suara sebut ‘ nak ‘ tu memang suara anak askar la, kuat betul. Semoga Fahri ceria sebegini selalu dan menjadi penyejuk hati mommy dan babah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayah Bakar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..