” Eh, nak manja dengan daddy dia juga. Jealous ke tu ? ” – Netizen

Video Alisa Aisyah Bermanja Dengan Bapanya, Hairul Azreen. Namun Reaksi Kucing Mereka, Bujibu Chempel Buat Ramai Terhibur. Alahai Bujibu Pun Nak Bermanja Juga, Jealous Dengan Alisa Ler Tu !!

Bujibu Chempel merupakan kucing kesayangan keluarga pasangan selebriti, Hanis Zalikha dan Hairul Azreen. Bujibu juga mempunyai akaun Instagram yang mempunyai sejumlah pengikut yang ramai iaitu 1.5 juta pengikut.

Meninjau ke akaun Instagram, p0sting terbaru Bujibu telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Bujibu bersama Alisa Aisyah dan Hairul sedang berehat di atas sofa.

Alisa dilihat sedang bermanja dengan bapanya sambil diperhatikan oleh Bujibu. Wajah Bujibu juga agak serius membuatkan ramai meneka bahawa Bujibu kelihatan cemb0ru melihat gelagat Alisa. Betul ke tu Jibu ?

Kemudian Bujibu dilihat menc1um kepala Hairul dan kemudiannya turun ke bawah sofa untuk duduk di atas riba Hairul. Gelagat Bujibu ini membuatkan ramai terhibur kerana Bujibu seperti ingin bermanja dengan Hairul sama seperti Alisa.

Jom tonton video di bawah :

Badan Bujibu yang bamb4m itu juga membuatkan ramai yang ger4m melihatnya. Antara komen-komen yang diberikan ;

” Jibu leher jibu mane, hahaha bujibu pon tau lagu tu tak sesuai, comel jekk.. Ehhh nak manja daddy dia jugak , jeles ke tu ? “

” Woiiii jibuuu Apa anjat2 ni, patah peha daddyy tau ??? bujibu nak manja jugak.. Muke je beng1s tp mnja ek.. “

” Masha Allah comel nya gegirl & meow tu.. Eeeee ape ni bujibu dh besar pon manje lg… ger4m. Jgn eg0 sgt bujibu.. “

” Alaa jibuu rinduu daddy tk nk ngaku.. Bujibu : Bila terasa rindu ku cium rambutmu.. dan2 kata lagu tk sesuai.. “

” Eleehhhh dh big boy pn nk dduk atas riba.. elehhhh tk malu elehhh bujibuchempel.. Ya Allah besarnya bujibu.. Hahaha rindu betui kat dedy dia siap c1um kepala.. “

” Comelnya bujibu, hahahaha ya Allah dia pun sama.. Berapa umur jibu tuuu debabnya.. Bujibu feeling pon, lagu tk sesuai.. “

” Gem0k nye kucing tu .. baru tau jibu manja jugak rupanya.. anak bapak bujibu nie rupanyee sama laa yg dekat umah niee.. ngan daddy jee dia manjaa.. “

Haiwan juga mempunyai perasaan jika tuannya selalu memanjakan dan membelainya. Sebab itu ada yang membela haiwan seperti anak sendiri. Begitu juga Bujibu yang sudah dianggap sebagai anak dalam keluarga ini. Sesekali mesti ingin bermanja kan Bujibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bujibuchempel, Hairul Azreen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..