” Lain betul jadi muka Dayang, Natural, classic and beauty.. ” – Netizen

Gambar Dayang Nurfaizah Setelah Disolek Oleh Khir Khalid Jadi Perhatian Peminat. Wah Nampak Lainlah QD Dengan Gaya Makeup Ni. Ala-Ala Her0in H1ndustan, Cantik !!

Masih lagi menjadi pilihan ramai untuk banyak majlis-majlis khas, nama Dayang Nurfaizah kekal utuh dalam arena seni suara negara. Kehebatan Dayang dan keunikan suaranya seringkali memukau peminat.

Meninjau akaun Instagram Dayang Nurfaizah, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan hasil wajah Dayang setelah disolek oleh jurusolek terkenal, Khir Khalid. Kehalusan seni tangan Khir sememangnya seringkali menjadi pilihan ramai lagi artis yang lain.

Dayang yang diundang ke Selangor International Business Summit 2021 Appreciation Dinner nampak menawan sekali dalam solekan ini. Terlihat berbeza dengan solekan biasa, ada juga peminat yang mengatakan wajah Dayang seakan pelakon Bollywood.

Dengan rambut yang dibiarkan mengurai, Dayang mengenakan busana berwarna kuning terang. Peminat memuji kecantikan wajah Dayang dan nampak berseri-seri sekali. Nampaknya gaya Dayang kali ini buat ramai yang tidak puas melihatnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Khir Khalid juga turut berkongsikan hasil solekannya ini di Instagram miliknya :

Sehingga kini, posting oleh Dayang ini telahpun mendapat lebih 17 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” G0rgeous.. ” – Dato’ Siti Nurhaliza

” Wow Dayang, you look stvnning. Lawanya dik 0ii, total new look. h1ndustan sangat di situ, b0llywood looking.. “

” Cantiknya Dayang, love sangat this look. Nampak ngam dengan muka Dayang. Macam Rani Mukerji pun ada.. “

” Cantiknya Dayang, semua on point. She looks so stvnning, g0rgeous and sophisticated. Lawa macam Mahima Chawdry.. “

” Ingatkan Rani Mukerji tadi, lain betul jadi muka Dayang dengan solekan ni. Natural, classic and beauty. Sentuhan magik, i love.. “

” Lain betul, cantiknya Nurfaizah ni. Ingatkan pelakon B0llywood tadi, cantik sangat nampak lain. Fuh stvnning.. “

” Look different and cantiknya Dayang. Ingat Bey0nce, lawa ter0k lah makeup ni dengan Dayang. Macam her0in h1ndustan pun ye.. “

Penampilan yang tampak berbeza hanya kerana sentuhan dari Khir Khalid. Gaya solekan apa pun, selalunya Dayang pasti tampil menarik katanya peminat. Apa pun, stay safe selalu Dayang dan terus success dalam kerjaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayang Nurfaizah, Khir Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..