” Sebiji acuan, Leona memang macam Mami.. ” – Netizen

Gambar Azhar Sulaiman Ketika Muda Dengan Gaya Rambut Paras Bahu Cur1 Perhatian Peminat. Eh, Sekali Pandang Macam Anak Perempuan Azhar, Kasih Iris Leona !!

Siapa tidak kenal dengan pelakon Azhar Sulaiman. Azhar merupakan pelakon yang kacak ketika zaman mudanya sehingga menjadi keg1laan ramai anak-anak gadis. Kini walaupun sudah meningkat usia, wajah Azhar juga tidak banyak berubah.

Meninjau ke akaun Instagram, Azhar atau mesra dipanggil Mami telah memuatnaik sekeping gambarnya ketika muda dengan gaya rambutnya yang paras bahu. Azhar telah bertanya kepada pengikut akaun Instagramnya sama ada wajahnya sama seperti anaknya, Kasih Iris Leona.

Perkongsian ini menerima banyak respon daripada netizen. Ada yang bersetuju menyatakan wajah Leona sememangnya seiras wajah bapanya dan ada juga menyatakan wajah Azhar seperti anak lelakinya, Andika Rees Pahamin.

Walau apa jua respon yang diberikan, gambar ini turut menggamit memori ramai peminat Azhar dengan mengimbau kembali filem dan drama lakonan Azhar dahulu. Maklumlah Azhar merupakan antara pelakon popular kegemaran ramai.

Jom lihat perkongsian di bawah ;

Ada yang menyatakan wajah Azhar seiras dengan Leona namun ada juga menyatakan tidak. Antara komen-komen yang diberikan ;

” Wow terimbas semula zaman muda-muda mami.. sama cuma warna rambut je lain.. like father like daughter.. “

” Rees look more like this, i think he can recreate this picture.. zaman berlakon cinta korporat ke mami.. handsome time ni.. “

” Haaa laaa, sebijik acuan, leona memang macam mami, pic mami dulu pujaan hati wooo, handsome zaman muda muda.. “

” Senyum je sama but ada juga iras your wife.. jambunya mami, first time rasa mami jambu sangat.. segaklah mami.. “

” Leona lebih kepada muka ibu dia.. oh yeah, she has your smile.. hero pujaan hati saya ni.. cinta korporat.. kegil4an wanita di luar.. “

” Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi.. yes leona look like you, sama.. mami idola saya sejak zaman kanak kanak.. “

” Ya mami, sebijik serupa.. yeah, exactly loook like mami.. time abg berlakon sggup p tgk wayang sbb nak tengok hero ni, haha.. “

Seperti kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Leona memiliki wajah ibunya dan bapanya namun senyuman Leona lebih seiras seperti Azhar. Sebab itulah anak-anak Azhar cantik dan handsome, lihat sahaja wajah Azhar ketika muda. Handsome kan?

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azhar Sulaiman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..