” Dah besar, handsome anak bujang As ni.. ” – Netizen

As Feminin Kongsi Gambar Dan Ucapan Hari Lahir Buat Anak Sulungnya, Arif Arafat Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Besar Anak Sulung As Ni, Manis Macam Ibunya Juga !!

Era 90an dahulu, nama penyanyi wanita berkumpulan Feminin antara yang popular dan meniti di bibir peminat. Vokalisnya, Asfarina atau dikenali dengan nama As Feminin antara yang sering menjadi tumpuan peminat pada waktu itu.

Meninjau akaun Instagram Aa19_as, telah dimuatnaik beberapa keping gambar anak sulung As Feminin yang bernama Arif Arafat. Ini adalah bersempena ulangtahun kelahiran Arif yang ke 16 tahun pada hari ini.

Seperti ibu yang lain, As juga turut mendoakan agar anaknya ini dipermudahkan segala urusannya oleh Allah. Terasa seperti baru sahaja As melangsungkan perkahwinan, sedar sedar permata hati sulungnya ini sudah pun menginjak remaja.

As turut mengakhiri kapsyennya itu dengan hashtaglove you harta dunia akhirat ‘. Melihat akan wajah Arif dan senyuman Arif, nampak persis seperti As sahaja. Untuk rekod, As mempunyai 3 orang anak lagi bernama Arina Ardini, Ariq Ariri, dan Ariz Armada.

Jom baca perkongsian di bawah :

Posting oleh As ini mencur1 perhatian peminat dan rata-ratanya tidak ket1nggalan mengucapkan selamat hari lahir buat Arif. Antara komen-komen peminat :

” Dah besar, handsome anak bujang As ni. Happy birthday Abang, semoga jadi anak soleh untuk ibu dan ayah.. “

” Anak kak as yang lelaki banyak resemblance muka akak. Macam kak As versi rambut pendek. Besar dah si sulung kan.. “

” Happy birthday Abg Long. May Allah s.w.t bless you with good health wealth and lots of happiness. Aamin.. “

” Happy birthday abg! Moga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yg baik, diberkati Allah swt, dilimpahkan rezeki yg melimpah ruah, menjadi anak yg taat dan soleh utk mummy n daddy, bahagia slalu dan berjaya dunia akhirat.. “

” Wow dah bujang anak sulung As. Happy birthday handsome boy, auntie doakan semoga berjaya dunia dan akh1rat.. “

” Happy birthday abang, handsomenya anak kak as. Muka mak dia sangat ni hehe. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan jadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibu bapa.. “

” Happy birthday Arif, kacaknya dia. Dah besar anak sulung As ni. Semoga menjadi anak yang soleh dan kebanggaan mommy daddy sentiasa.. “

Sekejap sahaja masa berlalu, sudah 16 tahun usia Arif kini. Mommynya masih lagi kelihatan muda walaupun anak sudah remaja. Apa pun, selamat ulangtahun kelahiran yang ke 16 tahun daripada kami di Berita Kopak buat Arif Arafat. Semoga berjaya selalu dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aa22

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..