” Waa boy rupanya. Kurus dia, ingat siapa tadi.. ” – Sharifah Shahirah

Gambar-Gambar Datin Anne Ngasri Menyambut Hari Lahir Abangnya, Naszeli Ngasri Bersama Ahli Keluarga Cur1 Perhatian Peminat. Wah Semua Dah Berumur Pun, Tetap Nampak Muda. Awet Muda Sangat Lah Adik Beradik Ni !!

Keluarga Ngasri yang terdiri daripada Naszeli Ngasri, Anne Ngasri, Darling Ngasri dan Bell Ngasri antara yang popular sejak masih kecil lagi. Kesemuanya masih lagi kekal aktif dalam bidang seni dan ada yang aktif di belakang tabir.

Meninjau akaun Instagram Datin Anne Ngasri, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memperlihatkan mereka adik beradik berkumpul di sebuah restoran bagi menyambut hari lahir abang mereka, Naszeli Ngasri.

Hari jadi merangkap hari keluarga, sambutan tetap meriah walaupun secara sederhana. Yang penting semua insan tersayang ada bersama pada hari istimewa Naszeli ini. Untuk rekod, Naszeli sudahpun bergelar datuk apabila anak sulungnya selamat melahirkan ssorang bayi lelaki beberapa bulan yang lalu.

Mengucapkan selamat ulangtahun buat abang tersayang, Anne turut mencoretkan doanya agar Naszeli diberikan kesihatan yang baik dan dilindungi Allah selalu. Wah The Ngasri ni, memang semua muka tak tua lah, tak banyak berubah dari dulu sampai sekarang.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Raut wajah keempat-empat adik beradik ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ucapan selamat hari lahir juga diucapkan oleh peminat kepada Naszeli. Antara komen-komen peminat :

” Happy Birthday naszeli ngasri. May Allah SWT Bless You And Your Family And Good healthy. Lamanya Tak Tengok naszeli ngasri, tetap handsome.. “

” Happy birthday boy, always young lah. Kita share birthday date yang sama hehe. Macam tak tua-tua adik beradik ni.. “

” Waa boy rupanya, happy birthday. Kurus dia, ingat siapa tadi.. ” -Sharifah Shahirah

” Minat sgt dgn family ni. dari sy kecik saya lihat lakonan diorang sampai anak pun dah tiga.. diorang masih lagi awet muda.. “

” Bell maintain macam budak sekolah, adik beradik yang ceria semuanya. Keluarga awet muda sangat ni.. “

” Masalahnya sekarang, semua nampak muda. Memang tak tua tua ke adik beradik Ngasri ni eh. Minat family Ngasri ni sejak kecil lagi.. “

” Adik beradik lagend, semua nampak masih muda belia lagi. Family awet muda, semoga dilindungi dan dimurahkan rezeki.. “

” 4 beradik semua comel comel dan awet muda. Dah lama tak nampak Naszeli, tetap kacak macam muda dulu.. “

” Awet muda betul laa diaorg semua ni,dr kecik tgk diaorg, diaorg still sama je. aku je yg makin beso. aahhh ghisau.. “

Memang betul kata peminat, wajah Anne dan adik beradiknya ini tak banyak berubah dari mereka kecil sampai la sekarang. Bak kata peminat lagi, keluarga awet muda yang tak tua-tua. Apa pun, selamat hari lahir Naszeli Ngasri dan semoga berbahagia selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anne Ngasri, Naszeli Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..