” Tahniah Cap, akhirnya bertemu jodohnya.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Caprice Bersama Isterinya Di Atas Pelamin Cur1 Perhatian Peminat. Wah Diam-Diam Sudah Bergelar Suami. Lawa Isterinya, Sama Cantik Sama Padan. Tahniah !!

Nama usahawan dan selebriti media sosial, Caprice atau Ariz Ramli antara yang sering mencur1 tumpuan peminat. Sering tampil mengulas pelbagai isu semasa, Caprice popular dengan trademarknya ‘ Bang, Bang, Bang ‘.

Sekian lama menyep1, hari ini peminat dikej0tkan dengan berita pernikahan Caprice. Meninjau akaun Instagram Era.je, telah dikongsikan sekeping gambar yang memaparkan Caprice bersama seorang wanita di atas pelamin.

Caprice kelihatan sedang menyarung cincin di jari manis gadis pilihannya ini. Menurut sumber Mstaronline, wanita ini dikenali sebagai Farra Inalis dan sudahpun mempunyai seorang anak perempuan bernama Aleesya Sofea.

Pada perkongsian video pula, kelihatan dari tepi wajah Farra dan Caprice berdiri berlatarbelakangkan bunga-bungaan. Putih melepak sungguh isteri Caprice ini, bagai pinang dibel4h dua lah pasangan pengantin baru ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkhabaran ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ucapan tahniah juga diucapkan oleh peminat untuk kedua mempelai dan antara komen-komen mereka :

” Tahniah, tahu tahu kahwin ni. Semoga semuanya menjadi lebih baik selepas ini, alhamdulillah. Cantik sangat Farra Inalis dan Caprice.. “

” So beautiful, tahniah Caprice. Diam diam, tiba tiba rancak bernikah dah caprice. Mantap Cap, patutlah senyap je.. “

” Patutlah lama menghilang, rupanya tengah buat persiapan kahwin. Selamat pengantin baru Caprice. Sama cantik sama padan.. “

” Kak Farra Inalis la, alhamdulillah. Tahniah Cap, akhirnya bertemu jodohnya. Semoga berbahagia selalu.. “

” Siapalah perempuan yang bertuah tu. Tahniah Caprice, lepas ni bolehlah pergi honeymoon dekat padang pasir.. “

” Patut senyap lama, rupa-rupanya nak mendirikan masjid. Wow cantik wifenya, nampak macam Fazura wife, Tahniah Cap.. “

” Tahniah Caprice dan pasangan. Semoga kekal bahagia sampai ke jannah. Aamin ya mujib, waa silent silent eh nikah dah.. “

Alhamdulillah, selamat sudah Caprice bergelar suami. Kami di Berita Kopak mengucapkan sekalung tahniah buat Caprice dan pasangan atas pernikahan ini. Semoga ikatan ini berkekalan sehingga ke akhir hay4t dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, Caprice , Mstaronline

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..