” Mawi tiada adik-beradik lelaki ya.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Terbaru Bersama Adik-Beradik Perempuan Setelah Selesai Urusan Pembahagian Harta Pusaka. Ada Yang Bertanya Adakah Mawi Tiada Adik Beradik Lelaki, Dan Ini Respon Mawi Sendiri !!

Meninjau di akaun Instagram milik penyanyi Mawi atau nama sebenarnya Asmawi bin Ani telah berkongsi beberapa gambar bersama dua orang wanita. Menerusi posting itu, tulis Mawi, kedua wanita tersebut adalah adik beradik kandungnya.

Malah kongsi Mawi lagi, mereka bertiga baru sahaja pulang dari menyelesaikan urusan pembahagian harta pusaka arw4h kedua orang tua mereka. Sempat Mawi berseloroh dalam penulisannya bahawa arw4h ibu bapanya meninggalkan banyak harta buat mereka.

Perkongsian gambar terbaru oleh Mawi bersama adik-beradik perempuannya itu telah menjadi perhatian peminat. Hal ini kerana jarang dikongsikan Mawi gambar-gambar mengenai keluarganya di media sosial.

Ada peminat yang bertanyakan kepada Mawi, adakah dia hanya mempunyai tiga adik beradik sahaja dan tidak mempunyai adik beradik lelaki. Selain itu, mereka juga terhibur membaca kapsyen oleh Mawi.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dan memberikan pelbagai respon setelah membaca kaspyen yang dikongsikan oleh Mawi itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Itu harta Ahmad Albab yang punya . Si 3 Abdul dpt asobah jer, haha kelakar lah baca apa yang Mawi tulis ni.. “

” Abdul, lucu ayat tu, hihihi. Tahniah Mawi n the g4ng, bukan semua adik beradik dpt bersatu . Rumah pusaka pun jd reb0tan. Akhirnya tggal mcm tu je.. “

” Harta Ismet Luar Negeri, Fuhhyoooo haha hebat lah. Hahaha Mawi kemain je ayat dia, buat orang baca berdekah.. “

” Mawi tiga beradik je ke, rasa macam ramai. Hehe bincang elok2, semoga dipermudahkan urusan.. “

” Alhamdulillah, betul tu cakap Mawi, buat apa nak gad0h, benda boleh bawaa bincang, ni kakak-kakak Mawi ke.. “

” Saya punya bahagia mana Mawi, 25% jangan lupa, hahaha. Alhamdulilah dipermudahkan urusan Mawi sekeluarga.. “

” Yang tudung purple tu muka Mawi betul, hehe boleh tahu ni mesti adik beradik Mawi ni, hehehe.. “

Respon oleh Mawi setelah menerima satu komen daripada peminatnya.

Oh begitu rupanya. Sekadar info, Mawi merupakan juara rancangan realiti televisyen iaitu Akademi Fantasia 3 pada tahun 2005. Mawi telah mendirikan rumah tangga bersama Nora Asyikin Rahmat (Ekin) dan telah dikurniakan seorang anak perempuan, Cahaya Malaika.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mawi, Ekin Mawi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..