” Ad0i auto gelak dengar ayat last tu haha.. ” – Netizen

Video Adam AF Membuat Satu Pengumuman Khas Raih Perhatian Peminat. Uihh Lain Macam Betul Pengumuman Kali Ni, Serius Tapi Kelakar !!

Jika disebut nama Mohd Aizam Mat Saman mungkin peminat akan tertanya-tanya siapakah dia. Namun jika disebut Adam AF, pastinya susuk tubuh pemenang tempat ketiga ini akan terbayang di fikiran. Gaya lincahnya menari antara tarikan lain Adam selain suaranya yang merdu.

Sudah lama Adam menyepi dari dunia hiburan, semalam Adam turut hadir ke sidang media pelancaran program baru TV Alhijrah iaitu Hijrahkan Laguku. Pertandingan nyanyian berkonsepkan realiti TV ini bakal disertai oleh 7 orang artis lain lagi selain Adam.

Meninjau akaun Instagram Pg Adam, telah dikongsikan satu video pencerahan tentang temubual semalam. Adam memberitahu ketika temubual semalam yang Adam mengumumkan akan menyertai pertandingan Hijrahkan Laguku ini.

Namun terjadi sedikit kekel1ruan apabila berita yang keluar mengatakan Adam ingin mencari calon isteri. Nada Adam berbunyi serius sahaja, namun ayat yang keluar dari mulut Adam mencuit hati peminat yang mendengarnya.

Jom tonton video di bawah :

Ramai juga peminat yang terkej0t membaca berita yang tersebar. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Tak sabar nak tengok Tuan Sharif nikah haha, nak try lah hihi. Ad0i, lain diumum lain difikirnya. Jangan mar4h nanti cepat tua haha.. “

” Lawak betul, habislah lepas ni ramai beratur masuk nak jadi calon haha. Baru baca news tu tadi.. “

” Lawak pula, sorry Adam. Memang lucu g0sip ni haha. Pengumuman tu serius tapi lucu haha.. “

” Haha netizen tak sabar la tu nak tengok abang Adam bahagia hehe. Ad0i ni memang lawak, tapi kalau betul ok juga haha.. “

” Pandai juga Adam melawak ye haha. Ad0i auto gelak lepas ayat last tu. Semoga dipertemukan jodoh abang Adam.. “

” Jangan mar4h nanti kena jual haha. Dia orang sal4h paham tu abang. Jejaka idaman ada bandangan di tangan.. “

” Terkej0t baca berita tadi haha. Benda lain yang di promote, lain pula yang publishnya. Mar4h pun comel haha.. “

Ad0i sampai ke cari calon isteri pula ye perginya. Maklumlah sudah lama Adam berstatus duda, tentu peminat pun hendak melihat Adam berbahagia dengan insan tersayang. Apa pun, semoga Adam berjaya memberikan persembahan yang terbaik nanti, good luck Adam.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Pg Adam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..