” Wow Tan Sri Michelle Yeoh, masih cantik di usianya sekarang.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Pertemuan Antara Dato’ Chef Wan Bersama Tan Sri Michelle Yeoh Raih Perhatian Peminat. Maintain Cantik TS Michelle Ni. Awet Muda !!

Meninjau akaun Instagram Dato’ Chef Wan, telah dikongsikan gambar dan video ketika Dato’ Chef Wan bertemu dengan pelakon kebanggaan negara, Tan Sri Michelle Yeoh. Siapa tidak kenal dengan ‘ Gadis B0nd ‘ ini yang mencipta nama di arena antarabangsa.

Tulis Dato’ Chef Wan di kapsyennya, dia sangat gembira apabila berpeluang bertemu dengan Tan Sri Michelle di majlis kenalan mereka yang dipanggil Lady Linda. Kebetulan Tan Sri Michelle sekarang sedang menjalani penggambaran filem barunya di London.

Sekalipun sudah bertahun tidak bertemu, dua idola negara ini tetap peramah dan tidak s0mbong . Nampak mesra sekali Dato’ Chef Wan berbual bersama Tan Sri Michelle. Kedua-duanya juga nampak cantik dan segak walaupun simple sahaja penampilannya.

Tan Sri Michelle walaupun sudah lewat 50-an usianya, masih tetap tampil cantik dan ceria. Memiliki stamina yang bagus membuatkan Tan Sri Michelle banyak membintangi filem aksi. Malahan beliau kadang-kadang membuat sendiri aksi stunt dalam filem lakonannya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Dato’ Chef Wan ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ramai yang memuji penampilan dua ikon negara ini dan antara komen-komen mereka :

” Wah Tan Sri Michelle Yeoh heroine James B0nd. Both of you tak nampak tua langsung. Looking good always.. “

” Wah kedua-duanya hebat dan berjaya dalam kerjaya. Both my idola. Great sh00t with Tan Sri Michelle Yeoh. Awet mudanya dia, tak berubah muka.. “

” Dato’ nampak macam James B0nd di samping ‘Gadis B0nd ‘ di tepi. Stiil looking pretty and elegant lah Tan Sri Michelle ni.. “

” 2 orang rakyat Malaysia yg success.. tahniah dato chef wan and tan sri michele yeoh… Proud of you both.. both awet muda.. “

” Oh 1 of my favourite actress, masih tetap cantik dan awet muda. dua-dua pun idola saya ni. stvnning always.. “

” Michelle Yeoh is still as beautiful as ever, a classic beauty. Sudah berusiapun tetap nampak cantik, berseri-seri.. “

” Wow Tan Sri Michelle Yeoh, masih cantik di usianya sekarang. Padahal dah hampir kepala 6, awet muda je nampak.. “

Baik Tan Sri Michelle mahupun Dato’ Chef Wan nampak awet muda selalu. Apa pun, semoga Dato’ Chef Wan enjoy dengan percutiannya ini dan gembira selalu. Takecare dan stay safe walaupun di mana berada Dato’.

Silakan SHARE..

Sumber : IG chef wan, michelleyeoh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..