” Masa lahir sebijik muka bapa, sekarang tengok macam muka Ain je.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Ain Edruce, Soraya Yang Telah Berusia 6 Bulan. Alahai, Comelnya Soraya Dah Sebijik Macam Muka Mommy Jer !!

Meninjau ke akaun Instagram Ain Edruce, perkongsian terbaru Ain telah meraih perhatian ramai peminatnya. Ain telah memuatnaik gambar keluarga kecilnya iaitu bersama suami, Amirul Hafiz dan anak mereka, Soraya.

Ain telah menulis di ruangan kapsyen dengan menyatakan wajah Soraya banyak menyerupai dirinya namun apapun mereka amat menyayangi Amirul. Kapsyen Ain tersebut telah menerima pelbagai komen daripada netizen.

Ada yang menyatakan wajah Soraya seperti bapanya dan ada juga yang menyatakan wajah Soraya seperti ibunya. Walau apa pun komen yang diberikan, wajah comel Soraya mampu menca1rkan sesiapa yang memandang.

Soraya kini sudah pun berusia 6 bulan sejak dia dilahirkan pada 19 Mei yang lepas. Wahh, rasa cepat sungguh masa berlalu kan. Wajah Soraya pun telah banyak berubah semenjak dia dilahirkan sehingga kini.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Jika dahulu wajah Soraya banyak seiras ibunya namun kini ada yang bersetuju dengan wajah Soraya banyak menyerupai ibunya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Cantiknya. Besar nt mesti cantik .. Bhgn muka atas ikut mummy , bel4h hidung ke mulut ikut daddy .. Shomelnya like mummy dia.. “

” Biarlah mummy v0gue tu.. Yg penting Soraya makin syomel sgt.. Wow dah nak masuk 6 bulan dah.. cantik soraya.. “

” Ms kuar muka dedi. Lani da ke arah muka ain.. Soraya tu kenapa comell sgttt.. mami kurus ke mok ke tetap cantik.. “

” Hello cikebum cikebum .. Mata n hidung ikut daddy, kening ikut mummy.. Aku cul1k jugak kang , boleh ke mommy ? “

” Kene carik mak lagi satu.. Nanti muka baby tu ikut muka yol plak .. Ada muka ain tapi percent lebih tu muka daddy banyak.. “

” Muka mommy perang4i daddy lolz.. Mse dia lahir sbiji muka bap4k dia, skrg tgok byk Kali sbiji mcm muka ain je. “

” Daddy tu mcm tk terlib4t je dlm pembikinan soraya haha, cuba lg next trial daddy.. Alhamdulillah soraya super cute n comei.. “

Kalau sudah anak mommy dan daddy semestinya Soraya mewarisi rupa paras kedua ibubapanya. Semoga Soraya membesar dengan sihat, sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..