” Rupa macam abang Baasit, ada lesung pipit lagi.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Anak Sari Yanti, Abu Bakr Bercuti Buat Kali Pertama Cur1 Perhatian Peminat. Wah Abu Bakr, Muka Dah Banyak Berubah. Makin Temb4m Dan Comel !!

Umum mengetahui, pelakon kecil molek Sari Yanti kini sudahpun bergelar ibu kepada 5 orang cahayamata. Barr Al-Aliy, Baasit Al-Haq, Dariya Inara, Muhammad Khidir dan Abu Bakr menyerikan kehidupan Sari dan Jep Sepahtu.

Meninjau akaun Instagram Sari Yanti, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Abu Bakr, Khidir dan Jep. Mereka sekeluarga kini sedang bercuti dan Jep juga ada berkongsikan gambar-gambar lain di Instagramnya.

Tulis Sari di kapsyennya, ini adalah percutian pertama buat Abu Bakr dan Khidir. Kedua-dua anak kecil ini lahir ketika negara dalam fasa Perint4h Kawalan Pergerakan membuatkan kehidupan mereka hanya berkisar di dalam rumah sahaja.

Abu Bakr kini telahpun 6 bulan usianya dan wajahnya juga sudah nampak berbeza dari ketika lahirnya dahulu. Jika sebelum ini wajah Abu Bakr dikatakan peminat kelihatan seperti si sulung Barr, kini Abu Bakr terlihat seperti Baasit pula.

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Sebanyak 28 ribu tanda suka telahpun direkodkan untuk posting Sari ini. Wajah comel Abu Bakr memang menjadi tumpuan dan antara komen-komen peminat :

” Dah berubah la muka abu bakr, makin comel macam abang Baasit. Senyuman manis dengan lesung pipit tu, wahhh ramai peminat nanti ni. Mata bulat macam mama sangat.. “

” Abah dia bukan main landing macam duyong, anak buat dek je haha. Comelnya Abu Bakr ni, Jep Junior sangat.. “

” Happy holiday semua. Muka Abu Bakr mix Jep dan Sari. Nampak ada iras macam abang dia yang no 2 si Baasit pun ada.. “

” Comelnya awak Abu Bakr, macam muka abang kedua dia lah, Baasit Al haq. Ada lesung pipit lagi tu.. “

” Comelnya baby, handsome boy sangat besar nanti ni. Tersangatlah muka Jep, tapi mata macam mata mamanya.. “

” Gambar last Khidir mal4s layan bapaknya haha. Bapaknya dah jadi merman ke haha. Happy holidays guys.. “

” Hands0me dia, mata ikut mama bulat dan besar. Muka sebiji macam abang yang no 2 tu. Sama-sama handsome.. “

” Rupa macam abang Baasit dah Abu Bakr, alolo comelnya senyuman tu. Ger4m tengok manis sangat senyuman.. “

Anak-anak Sari memang comel-comel semuanya, secantik mamanya dan sesegak abahnya juga. Apa pun, selamat bercuti buat Sari dan Jep sekeluarga. Semoga keluarga bahagia ini sentiasa dalam rahmat Allah dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti, Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..