” Macam suara Agnes Monica, p0wer part tar1k tu.. ” – Netizen

Alunan Suara Tiz Zaqyah Menyanyikan Lagu Bukan Aku Tak Cinta Dipuji Peminat. Wah Boleh Tahan Suara Tiz, Ramai Kata Macam Agnes M0nica Lah !!Β 

Pelakon bernama Tiz Zaqyah ini mula dikenali ramai menerusi drama fen0mena Nur Kasih. Bertahun-tahun sudah Tiz dalam dunia seni, lakonannya tidak pernah mengecew4kan para peminat setianya.

Selain berlakon, Tiz juga mengusahakan pr0duk kesihatan wanita bersama beberapa rakan artis yang lain. Bagi pengikut setia Tiz, pastinya pernah mendengar suara Tiz menyanyi di aplikasi karaoke popular WeSing.

Meninjau entry terkini Tiz di akaun Instagramnya, satu video pendek berdurasi 1 minit telahpun dimuatnaik. Tiz yang membawakan lagu Bukan Aku Tak Cinta dendangan asal kumpulan Iklim nyata menarik perhatian peminat.

Suara husky yang dimiliki oleh Tiz dan cara Tiz membawakan lagu ini memnag mencur1 perhatian pendengar. Ramai peminat yang memuji kemerduan suara Tiz dan ini dapat dilihat pada ruangan komen posting ini.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian ini sudah merekodkan lebih 7000 tanda suka oleh peminat. Antara komen-komen peminat :

” Oh wow adikku, your enegy is wonderful Tiz. What is it that you cannot do la Tiz. Love love sangat dengar suara Tiz.. “

” Sedapnya suara, nak tengok video yang full. cuba kakak cover lagu Agnes M0nica, Matahari. Confirm best.. “

” Love sangat suara dia, sambil duduk pun boleh tahan suara tinggi tu. Mantul dan terbaiklah suara Tiz.. “

” Awesome sis, sedap sangat suaranya boleh keluar single ni. Tiz macam ada iras penyanyi Agnes M0nica time nyanyi.. “

” Powerful voice, tak sangka boleh tahan juga suara Tiq Zaqyah ni. Rupa Tiz macam Agnes M0nica lah.. “

” Fuhh esok sign kontrak buat album terus. Sedap suaranya, boleh bawak lagu nada tinggi. Vocal RnB mantap.. “

” Wow macam Agnes M0nica, tak sangka Tiz Zaqyah boleh menyanyi. Suara power, nyanyi sambil duduk dan bawa lagu macam ni. Steady lah.. “

” Lain macam, padu lah sis Tiz. Macam muka dan suara Agnes M0nica, very talented. P0wer part tar1k tu. Berlakon terer, menyanyi pun p0wer. Multi talented sangat.. “

Tak puas mendengar suara Tiz sehinggakan ada peminat yang meminta untuk video penuh Tiz menyanyikan lagu ini. Ada bakat dan suara yang merdu, boleh mencuba nasib dalam bidang nyanyian pula selepas ini Tiz.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tiz Zaqyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..