” Fuh maintain je body, slimnya Ayda.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Ayda Jebat Menjelang Hari Akhir Temp0h Berpant4ng Raih Perhatian Peminat. Wah Mommy Ana Nayla Dah Slim Lah, Macam Anak Dar4 Je !!

Sekejap sahaja masa berlalu, sudah lebih 40 hari penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat melahirkan cahayamata sulungnya, Ana Nayla. Bagi kaum wanita, tempoh berpant4ng akan dimanfaatkan sehabis baik untuk mengembalikan kesihatan dan bonus jika dapat menguruskan badan.

Meninjau akaun Instagram Ayda Jebat, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Ayda bersama Ana. Ayda yang mendukung Ana ini tampil ramping sama seperti tubuhnya ketika sebelum bergelar ibu dahulu.

Dengan kapsyen tertulis ‘ esok genap 44 hari berpantang ‘, ianya turut diiringi perkataan ‘ merdeka ‘ dan emoji senyum. Wah memang happy lah apabila sudah habis tempoh berpant4ng, sudah banyak benda yang boleh dimakan tanpa sebarang lar4ngan.

Ayda yang memakai busana berwarna hitam bermotif bunga berwarna putih ini memang ketara nampak penurunan berat badannya. Tambahan lagi, ketika hamil tempoh hari hanya berapa kilogram sahaja berat Ayda yang bertambah daripada berat asal.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar Ayda ini telah mendapat perhatian daripada peminat dan sehingga kini sudah lebih 25 ribu likes diberikan oleh peminat. Antara komen-komen mereka :

” Adik kakak jadi mommy dah. Adik you look anak dar4 lah. Masya Allah cantik macam dulu.. “

” Wah slim mommy Ana Nayla ni dari beran4k sampai lah dah keluar si comel. Pant4ng betul ni.. “

” Wow dah slim lah, comel sangat mommy Ana Nayla ni. Dalam pant4ng pun nampak ceria dan sihat Ayda.. “

” Ahh cutenya mommy dan baby ni. mommy g0rgeous, si kecik tu pulak super cute. Lovely photo.. “

” Alhamdulillah, dah nak abis 44 hari. Tetiba dah ada baby, mommynya masih nampak macam anak dar4 je.. “

” Wah merdeka, cantiknya mommy Ana Nayla ni. Lepas beran4k pun tetap kecil molek je badannya, jeles betul.. “

” Fuh maintain je body, slimnya. Ayda share la rahsia penjagaan sepanjang berpant4ng. Kita pun nak kurus macam ni.. “

Sebelum bergelar mommy pun cantik, sudah bergelar mommy pun semakin cun Ayda ni. Nampak berseri-seri, bahagia sungguh dengan kehadiran Ana Nayla. Apa pun, semoga Ayda sentiasa dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan gembira selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : Ayda Jebat, Nabil Mahir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..