” Tengok cara pegang Gabriel pun nampak penyayang orangnya.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Emma Maembong, Shariq Gabriel Bersama Sharnaaz Ahmad Buat Peminat Tersenyum. Halah Gabriel, Manjanya Dengan Baba Jebat Tu. Sweet Sangat !!

Shariq Gabriel memang sering menjadi perhatian peminat setiap kali posting mengenainya dikongsikan di laman sosial. Instagram Gabriel sendiri sehingga kini telahpun merekodkan seramai 207 ribu pengikut.

Suka ketawa dan cepat mesra dengan semua orang, satu entry baru telahpun dikongsikan di Instagram Shariq Gabriel. Video ini memaparkan gelagat Gabriel ketika sedang didukung oleh pelakon sasa yang juga merupakan bapa kepada Jebat Jayden iaitu Sharnaaz Ahmad.

Sharnaaz memang diketahui peminat seorang yang bersifat penyayang walaupun airmukanya agak gar4ng. Mendakap erat Gabriel, nampak mesra sahaja Sharnaaz dan Gabriel. Si Gabriel pula baik sahaja dan langsung tidak menang1s walaupun didukung oleh orang as1ng selain ibu bapanya.

Pada video kedua pula, diperlihatkan gelagat Gabriel yang sedang duduk di atas Sharnaaz sambil melihat handphone. Amb0i Gabriel, bukan main lagi siap lent0k kepala di dada Sharnaaz lagi. Sama macam baba Shazli berjambang ke tu Gabriel hehe.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Gelagat manja Gabriel bersama Sharnaaz ini telah mendapat hampir 5000 likes daripada peminat sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Alaa manjanya Arshan, macam s1lap daddy je awak ni hehe. Mamu muka g4ngster tapi hati ada taman. Tengok cara pegang Gabriel pun nampak penyayang orangnya.. “

” Nampak g4nas tapi penyayang Sharnaaz ni. Ee comelnya lah Gabriel ni, bagus sangat tak tak0t dengan orang.. “

” Baiknya dia duduk dengan uncle Sharnaaz, comel je bermanja-manja camtu hehe. Eye contact tu yang tak menahan, Dah macam bercinta haha.. “

” Eeii dengan semua orang dia manja, ger4mnya tengok Gabriel ni. Comel la tak tak0t orang. Yang tukang pegang pun buat dia rasa selesa dan selamat tu diam je.. “

” Alah alah comelnya dia, ad0i manjanya dengan baba jebat tu. Dua-dua comel lah tengok. Gabriel yang manja, Sharnaaz yang penyayang.. “

” Alahai mamu ni kan saje buat melt1ng petang-petang ni. Gabriel manja sangat lah dengan mamu, sal4h baba ni Gabriel hehe.. “

” Gabriel dengan Uncle Sharnaaz, manjanya boy lah dia ni. Agak-agak Jebat jeles tak Sharnaaz hehe.. “

 

Gabriel ni memang buat peminat ger4m dengan perangai manjanya itu. Sharnaaz pula, alahai sweet sangat dengan bud4k kecil. Pandai melayan Gabriel macam melayan si Jebat juga. Apa pun, semoga Sharnaaz bahagia selalu dan untuk Gabriel jadi anak yang soleh untuk mommy dan babah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel, Emma Maembong, Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..