” Komen Tya memang win, pec4h lubang, haha.. ” – Netizen

Gambar Janna Nick Bersama Seorang Jejaka Di Atas Pelamin Jadi Tanda Tanya. Namun Komen Isteri Syukri Yahaya, Tya Adnan Dan Sharnaaz Ahmad Raih Perhatian Peminat. Alahai Kant0i Terus Janna !!

Dua hari lalu, kec0h di laman media sosial akan perkongsian gambar oleh pelakon Janna Nick yang memaparkan dirinya memakai baju pengantin. Ramai yang telah membuat andaian bahawa Janna telah mendirikan rumahtangga.

Selain itu, Janna juga turut sekali lagi memuatnaik gambar terbaru di mana kelihatan seorang jejaka bersamanya di atas pelamin. Walaubagaimanapun wajah jejaka tersebut tidak terlihat kerana ditutupi oleh kipas tangan pengantin.

Dengan dua perkongsian gambar itu, ramai peminat Janna telah tertanya-tanya siapakah jejaka di sebelah Janna. Namun melihat komen pelakon Sharnaaz Ahmad dan isteri pelakon Shukri Yahaya iaitu Tya Adnan buat ramai dapat meneka siapakah gerangan jejaka tersebut.

Kedua-dua gambar Janna itu telah mendapat ratusan ribu tanda suka dan lebih seribu komen daripada netizen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Cantik Janna berpakaian pengantin, nampak seri pengantin tu ada.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan oleh netizen setelah melihat perkongsian gambar oleh Janna Nick itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tengok rambut macam pelakon Ramb0 ka, hahaha. Asal aku pikir juga, Janna ni bertunang ke tak, sekali baca komen Tya, terus aku ketawa.. “

” Hahahahahahaha tangan pun kant0i, tq Tya dan Sharnaaz kasi pec4h lubang jawapan, hahhaa win arr komen Tya.. “

” Cantiknya Janna pakai baju pengantin, nampak manis betul lah. Bertunang ke, nampak meriah gayanya ni, hehe.. “

” Mustah1l Janna saja2 nak pakai macam ni, tak kan senyap2 dah bernikah kot. Kecew4 aku daaaaaa, bertabah jalah.. “

” Ni betul2 ke pr4nk ni Janna, kau jangan bagi jejaka2 kat luar sana pkir sampai tak tidur malam siapa jejaka tu haha. Tapi macam dapat agak lah.. “

” Betul ke ni, Apa” pun do’a terbaik untuk kk Janna Aamiin. MasyaAllah cantiknya dia ni bila jadi pengantin, berseri2.. “

” Aku tak0t ni sho0ting drama ja ni, semua ni pr0pa jer, hahaha. Boleh teka tak siapa apa kah jejak ini.. “

Komen daripada Tya Adnan Dan Sharnaaz Ahmad

Jika baca komen-komen daripada netizen memang begitu menghiburkan setelah mereka mendapat tahu pengantin lelaki tu siapa. Tinjauan terbaru, Janna telah memuatnaik satu video dan difahamkan gambar berpakaian pengantin itu adalah salah satu babak dalam drama terbarunya bersama pelakon Shukri Yahaya.

Silakan SHARE…

Sumber : IGĀ  Janna Nick

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..