” Comelnya baby senyum, nampak macam muka Ayya.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Video Bilik Berpant4ng Untuk Bakal Bayinya Raih Perhatian Peminat. Wah, Ramai Yang Teka Baby Boy Lah. Part Gambar Scan Baby Tu, Siap Senyum Lagi !!

Sekitar bulan Ogos yang lalu, suami kepada pelakon Wawa Zainal iaitu Aeril Zafrel memaklumkan di laman sosialnya khabar baik mengenai kehamilan Wawa yang keempat. Berita itu disambut dengan gembira oleh semua peminat pasangan ini.

Beberapa hari yang lepas juga, Aeril membawa Wawa dan anak-anak mereka bercuti di pusat peranginan Cameron Highland. Katanya Aeril percutian ini sebelum Wawa melahirkan cahayamata mereka itu.

Meninjau akaun Instagram Wawa Zainal, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan suasana bilik berpant4ng yang telahpun dihias untuk menyambut bayi ini nanti. Kata Wawa, sudah lama dia mengimpikan untuk menyediakan bilik sebegini.

Dekorasinya nampak ringkas sahaja dihiasi dengan banyak warna putih dan biru. Turut digant0ngkan beberapa helai baju bayi di dinding bilik. Memetik kata peminat di ruangan komen, nampaknya seperti hiasan untuk bayi lelaki.

Jom tonton video di bawah :

Turut sama diselitkan Wawa dalam videonya ini gambar scan baby yang jelas menunjukkan si kecil ini tersenyum. Amb0i baby, dalam perut dah belanja senyuman ye. Antara komen-komen peminat :

” Wah Kali ni mesti boy hehe. Nanti baby ke 5 dapat rumah pant4ng pulak. Semoga dipermudahkan segala urusan Wawa.. “

” I guess a boy hehe. Ada la Attar g4ng yang ni. Semoga dipermudahkan segala urusan Wawa dan baby.. “

” Whoaa macam boy je ni. Warna biru-biru je nampak ni hehe. Tak sabarnya nak tengok baby Wawa, tengok senyum dah tu. Belum keluar lagi dah nampak comel.. “

” Comelnya baby senyum tu, mesti baby boy hehe. Semoga dipermudahkan, tak sabar nak tengok version kali ni, mesti cute.. “

” It’s a boy, cantiknya bilik pant4ng baby. Nampak dari video ni, confirm baby boy. Moga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan untuk sambut baby baru.. “

” Ni macam baby boy je captionnya hehe. Comelnya baby senyum, ee ni yang buat tak sabar nak tunggu baby keluar. Pemurah senyumlah.. “

” Baby boy is coming hehe, lawanya bilik pant4ng. Macam ni pant4ng tiap tahun pun onzz hihi. Comelnya baby senyum, nampak macam muka Ayya.. “

Bayi lelaki mahupun perempuan, pastinya kelahiran bayi ini dinanti-nantikan oleh Wawa sekeluarga. Semoga segala urusan Wawa sepanjang proses untuk melahirkan bayinya ini nanti berjalan lancar dan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal, IG Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..