” Alahai cakap Korea baru baby senyum, dah pandai senyum lebar .. ” – Netizen

Video Anak Maryam You Narae Yang Tersenyum Manis Ketika Mendengar Suara Maryam Dan Ryzal Buat Peminat Ger4m. Eii Baru Berapa Hari Umurnya Dah ‘Faham’ Bahasa Korea Rina Ni, Cute Sangat !!

Pasangan selebriti media sosial dan youtuber, Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim kini sedang melalui fasa awal bergelar ibu bapa setelah kelahiran cahayamata sulung mereka bernama Rina. Sebagaimana pasangan lain, banyak moment indah si kecil ini dirakamkan saban hari.

Meninjau akaun Instagram Durian Kimchi, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Maryam dan Ryzal sedang bercakap dengan Rina. Maryam yang meriba Rina di pangkuannya bercakap dalam bahasa Korea mengatakan Rina sama muka dengan mommy.

Rina yang berkulit kemerah-merahan ini seakan memahami percakapan Maryam dan terus tersenyum lebar. Alahai Rina, cute sangat muka tersengih macam tu. Mesti berbunga-bunga hati mommy dan daddy tengok senyuman manis Rina ini.

Di ruangan kapsyen juga Ryzal mengatakan sungguh comel senyuman yang Rina hadiahkan untuk mereka. Melihat akan wajah si kecil ini, mata sepet dan bibirnya nampak sama dengan Maryam. Hidung Rina pula seperti Ryzal, anak kacukan yang pasti ramai peminatnya nanti.

Jom tonton video di bawah :

Sejak video ini dikongsikan beberapa jam yang lalu, ianya telah merekodkan sebanyak 63 ribu tontonan daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Tahniah, Ryzal jangan lupa ajar Rina loghat Kelate hehe. Alala comel sangat Rina ni, tak sabar tunggu dia besar.. “

” Alahai cakap Korea baru baby senyum, rupanya kena berbahasa Korea dulu ya baby, aloo comelll . hihihi.. “

” Comelnya Rina senyum, baru berapa hari umur dah pandai senyum lebar lah si kecil ni. Ger4m tengok sampai tertut0p mata lebar sangat senyum hehe.. “

” Baby kacukan ni, comel sangat sangat. Banyak ikut mommy dia ni, senyum camtu pulak buat orang ger4m tengok Rina.. “

” Comelnya Rina senyum, muka nampak macam mommy la pulak hehe. Sekejap muka daddy, kejap muka mommy.. “

” Haishh comelnya Rina, merahnya muka dia confirm putih melepak nanti. Betul betul muka anak Korea ni.. “

” Aku ni pulak tak sabar tunggu dia besar boleh cakap Melayu then cakap Korea. Wehh ger4m tak sabar. Melt1ng sangat senyuman tu Rina oii.. “

Manis sangat orangnya, pemurah senyum macam mommy dan daddy juga Rina. Semoga Rina membesar dengan sihat, sentiasa dalam lindungan Allah, jadi anak yang solehah dan penyejuk hati mommy dan daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchi, IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..