” Handsome anak sis Laila, good looking.. ” – Netizen

Laila Nasir Kongsi Gambar Bersama Dengan Anak-Anak Terunanya Yang Meraih Perhatian Peminat. Wah Dah Besar Anak-Anak Terunanya, Sama-Sama Manis Macam Mamanya !! 

Bagi peminat drama Melayu, wajah pelakon bernama Laila Nasir bukan asing lagi. Banyak drama yang menampilkan lakonan Laila dan antaranya drama yang bakal ditayangkan nanti berjudul Cinta Yang Tertangguh.

Berstatus ibu kepada dua orang anak lelaki, Laila ada berkongsikan perihal anak bujangnya ini di laman sosialnya sebelum ini. Terdahulu, ketika mereka sama-sama menyambut ulangtahun kelahiran Laila bersama-sama di rumah.

Meninjau entry terbaru Laila, gambar-gambar terkini Laila bersama anak-anaknya ini dikongsikan. Dengan kapsyen tertulis ‘ Hati berbunga-bunga dapat luang masa dengan anak-anak ‘, Laila turut mengakhiri kapsyennya ini dengan hashtag anak bujang dan my b0dyguard. 

Raut wajah kedua-dua anak Laila ini nampak handsome, memang mewarisi wajah cantik ibu mereka. Untuk makluman, si sulung bernama Badrul Mukhriz kini berusia 26 tahun manakala si adik bernama Muadz baru sahaja menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 21 tahun bulan Ogos yang lalu.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Posting ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Rata-ratanya memuji ketampanan wajah anak-anak Laila. Antara komen-komen mereka :

” Anak-anak bujang handsomenya ikut Kecantikan akak kan. Seorang tu macam muka Aiman Hakim Ridza lah.. “

” You have good looking sons. Hands0me hands0me lah anak sis. nak request jadi menantu boleh tak hehe.. “

” Mak masih cantik, anak-anak pulak dah besar panjang. Segak segak semua bodygu4rd kak Laila ni.. “

” Handsome bodygu4rd, ikut mummy dia. kak Laila cantik always, suka tengok lakonan kak Laila.. “

Bak kata pepatah, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi iye tak. Laila masih maintain cantik walaupun sudah berusia dan tidak hairanlah anak-anaknya juga memiliki rupa paras yang sedap dipandang mata.

Bila anak-anak sudah besar, memang jadi b0dyguard mommylah ke mana mana sahaja. Apa pun, semoga Laila gembira dan bahagia selalu bersama anak-anak tersayang dan terus bersinar dalam dunia lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Laila Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..