” Nak4l lah Roy ni, kac4u orang tu tengah sedap tidur, haha.. ” – Netizen

Roy Azman Kongsi Video ‘Kant0ikan’ Atu Zero Sedang Tidur Buat Ramai Terhibur. Part Muka Atu Tengah Mamai Baru Terjaga Dari Tidur Tu Kelakar !!

Bagi yang mengikuti pelakon Roy Azman, pasti tahu Roy sering berkongsi video-video kelakar membuatkan ramai yang menonton pasti terhibur. Bukan sahaja bijak membawa lakonan komedi, malah sebenarnya Roy di luar kaca televisyen pun memang seorang yang kelakar.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Roy, Roy telah berkongsi satu video. Pada kali ini, Roy telah merakamkan pelawak, Atu Zero sedang tidur di set penggambaran. Menerusi video itu juga, Roy sempat menyak4t Atu dengan berkata sesuatu ketika merakam video tersebut.

Roy telah berkata kepada Atu dengan berbunyi seperti ini ” orang dah kata Maharaja Lawak tak payah masuk, rehat, tapi nak masuk”  dengan diakhiri gelak ketawanya. Setelah mendengar kata-kata Roy itu, Atu telah terjaga diri tidur dengan sambil menggaru kepalanya.

Perkongsian video tersebut telah menarik perhatian ramai. Ada yang menyatakan bahawa melihat wajah Atu yang baru terjaga daripada tidur sudah menghiburkan meskipun belum lagi Atu beraksi dengan lawaknya di atas pentas.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dan memberikan emoji ketawa setelah menonton perkongsian video oleh Roy itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Atu ne, haha tengok muka pon saya da gelak. Blom atas pentas raja lawak, memangg the best lah, moga terus berjaya.. “

” Lama tak buat peranga1 ye abang kita ni. Penyapu mane penyapu abg, hahaha kalau tak menyak4t orang memang bukan Roy lah namanya.. “

” Roy2 hati kau memang keras, haha suka usik orang betul. Kes1an kawan tu tengah tidur sedap, dikac4u pula, haha tapi kelakar.. “

” Hahaha ade je dia nk sakat orang, kant0ikan orang tu tengh tidur pula. Ada sebab lah tu mengantok sangat.. “

Sehingga kini video yang dikongsikan Roy telah mendapat ditonton lebih 17 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Memang kelakar pun tengok muka Atu tu, bertabahlah Atu, dapat rakan kaki sak4t.

Untuk rekod, Atu telah menyertai Maharaja Lawak Mega 2021 menerusi kumpulan ‘Boro’ yang turut disertai oleh pelawak Acey Bocey dan Fad Bocey. Rancangan realiti tersebut telah bersiaran bermula pada 15 Oktober baru-baru ini di saluran Astro Warna HD (saluran 107) .

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Roy Azman, Atu Zero

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..