” So hilari0us and fun Fazura ni. Bye Fattah Amin, haha.. ” – Netizen

Video Respon Fazura Apabila Diajukan Soalan Pilihannya Antara Suami Dan Anak Buat Peminat Terhibur. Amb0i Sempat Mommy Fatima Acting Kenakan Daddy Yer. Lawak Lah Fazz Ni !!

Meninjau akaun Instagram Fazura.klstokis, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan perbualan Fazura bersama peminat ketika dalam satu sesi live. Fazura yang mengenakan salah satu koleksi tudungnya bernama Gelora Hati tampil begitu anggun.

Dalam video ini, Fazura ditanyakan antara Fattah Amin dan Nur Fatima Aisya, siapa yang akan dipilihnya sekiranya diminta untuk memilih salah seorang daripada 2 insan kesayangannya ini. Reaksi wajah Fazura yang tersenyum sempat terdiam seketika sebelum memberikan jawapannya.

Dalam nada bergurau, Fazura menujukan kata-katanya untuk Fattah Amin dengan mengatakan dia meminta maaf dan sayangkan Fattah. Namun dek kerana Fattah terlalu sibuk dengan sho0ting, Fazura memilih Fatima.

Dalam bergurau, Fazura menyambung lagi Fattah ‘ bercinta ‘ dengan ramai perempuan tetapi Fatima tetap setia memel0k dan menc1um Fazura selalu. Alahai pandai juga mommy Fatima ni mengus1k daddy, riuh dengan gelak ketawa di belakang oleh rakan-rakannya.

Jom tonton video di bawah :

Soalan pan4s, jawapannya juga pan4s diberikan oleh Fazura. Dengan ekspresi muka yang bersahaja, tak pernah tak cantiklah Fazura. Antara komen-komen peminat :

” Haha nice answer haha, comel sangat fazura ni. Ketawa pun cantik. Makin manis bila bertudung ni.. “

” Jawapan standard mak mak akan pilih anak hehe. Tengok jugak tadi, no choice Fazz have to choose Fatimah. So hilarious and fun Fazura ni. Bye Fattah Amin haha.. “

” Cantiknya Fazura, Fazura senyum aku pun ikut senyum. So sweet rasa macam telan gula, cun sangat dengan gigi tersusun tu.. “

” Sweet person dan soft spoken tengok fazura. Aku je ke yang tengok Fazura ni tak kelip mata, makin cantik.. “

” Yeay enjoy join live fazura. Soalan terakh1r paling sus4h nak jawab ye, sampai terd1am sekejap mommy Fatima haha.. ”

Terubat rindu peminat tengok acting Fazura, tentu Fattah sendiri pun ketawa dengan jawapan Fazura ni. Normal untuk kaum ibu, tentu anak yang akan menjadi pilihan. Sorry daddy, Fatima sudah takluk hati mommy sekarang haha.

Apa pun, Fazura memang selalu tampil kemas dan cantik walaupun dengan gaya yang simple. Semoga kerjaya dan perniagaan Fazura berjalan lancar dan dikurniakan Allah rezeki yang melimpah ruah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura.klstokis, IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..