” Ni macam Shuib lahir semula jadi versi baby, tak banyak beza.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Shuib Sepahtu Sedang Berbaring Bersama Ayash Affan Cur1 Perhatian Peminat. Haaa Ni Baru Betul Nampak Macam Kembar, Phot0stat Sangat Muka Anak Dan Daddy Ni. Dah Macam Shuib Versi Baby Pulak Ayash Ni, Haha !!

Perkembangan anak bongsu Shuib Sepahtu, Ayash Affan menjadi tumpuan peminat setiap kali ia dikongsikan. Sudah hampir 2 bulan usianya, Ayash membesar dengan sihat dan semakin bamb4m  badannya terutama pipi Ayash yang dikatakan seperti ‘pau’.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Shuib bersama Ayash. Kedua-duanya sedang berbaring di atas katil dan Ayash nampak selesa di lengan ayah tersayang.

Dengan kapsyen yang cukup ringkas mengucapkan selamat pagi, wajah Shuib dan Ayash ini sangat seiras. Bak kata peminat, seperti kembar Shuib dan Ayash ini. Mata, kening, hidung dan mulut Ayash hampir 100% ‘phot0stat’ wajah Shuib, tak nampak banyak perbezaan.

Sejak posting ini dimuatnaik, ianya telahpun mendapat hampir 240 ribu tanda suka daripada peminat. Alhamdulillah, Shuib juga nampak tenang dan gembira di samping si kecil. Gaya tangan si Ayash tu bukan main lagi, genggam jadi penumb0k ye sayang.

Jom baca perkongsian di bawah :

Lebih 1500 komen dit1nggalkan oleh peminat dan rata-ratanya mengatakan tentang wajah Shuib dan Ayash yang serupa ini. Antara komen-komen peminat :

” Masya Allah , SubhanaAllah c0py paste ayah sungguh.. ” – Dato’ Seri Siti Nurhaliza

” MasyaAllah anak ayah sungguh ni sebijik Muka shuib. smoga bby Ayash membesar dgn baik menjadi anak yg soleh taat pada perintah Allah .. Aamiin Allahumma Aamiin.. “

” Sebijik muka Soeb hehe, c0py paste betul. Ni pakai mesin phot0stat apa la Ib, macam kembar lain dekad hehe.. “

” Tengok jari pun dah tahu sukan apa besar nanti dia main kan Ib. Haha kembar Shuib sangat ni, sebijik sedibik muka.. “

” Muka sama lah, Shuib junior baring sebelah hehe. Macam ni la gamaknya muka Shuib masa baby dulu kan, m0ntel.. “

” Baring sebelah macam ni baru terserlah rupa kembarnya tu. Ad0i sebijik betul muka Shuib, memang anak daddy sangat Ayash.. “

” Tak jumpa apa beza Shuib dengan Ayash ni, kembar sangat weh muka tu. Shuib junior, terbayang lak Shuib bertukar jadi baby haha.. “

” Sama je muka, seiras sangat. Shuib jadi Ayash, Ayash jadi Shuib hehe. Ni macam Shuib lahir semula jadi versi baby. Cute lah Ayash.. “

Sebelum ini belum pernah ada gambar Shuib dan Ayash bergambar seperti ini. Nah kali ini memang tak dinafikan, muka anak dan ayah ni serupa. Semoga Ayash jadi anak penyejuk hati daddy selalu dan kebanggaan keluarga dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..