” Birthday girl, Arieana with Papa.. ” – Ainina Ahmad B

Ainina Ahmad B Kongsi Gambar-Gambar Kenangan Anak Sulungnya, Arieana Sejak Kecil Bersama Rahmad Mega Sempena Ulangtahun Ariena Yang Ke 19 Tahun. Comel Sangat Ariena Masa Kecil, Part Rahmad Jadi Superman Tu Comel Je !! 

Sebagaimana diketahui umum, pelakon wanita Ainina Ahmad B pernah bergelar isteri kepada vokalis kumpulan Mega, Rahmad. Dikurniakan 2 orang cahayamata, hubungan mereka masih baik sekalipun kini tidak lagi bergelar suami isteri.

Meninjau akaun Instagram Ainina Ahmad B, telah dikongsikan satu video yang memaparkan koleksi gambar-gambar Arieana bersama papanya ini sejak Arieana masih kanak-kanak sehingga sudah dewasa.

Tulis Ainina di kapsyennya, hubungan antara Arieana dan papanya ini tetap akrab dan Ainina bersyukur atas keadaan ini. Iyelah tidak semua orang dapat menjalin hubungan sebegini dan Arieana antara anak yang bertuah.

Sudah 19 tahun usia anak dar4 Ainina ini, tuannya juga sudah tinggi daripada si ibu. Ainina juga ada berkongsikan satu lagi posting yang memperlihatkan lebih banyak gambar Arieana ketika dewasa dan nyata Arieana mewarisi kecantikan daripada ibunya ini.

Jom tonton video di bawah :

Posting ini telah mendapat banyak ucapan selamat hari lahir daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Happiest Birthday Ariena. May u be blessed abundance and all the beautiful things in Life & Hereafter. Aminnn Aminnnn YRA atas segala doa Mama nyaa juga.. “

” Happy birthday Arieana sayang. Wish you all the best, may you gain success in everything that you dream of.. “

” Happy Birthday semoga diberi kesihatan murah rezeki dan menjadi anak yg berjaya di dunia dan akhirat… aaminn.. “

” Happy bday sweetheart Ariena. Semoga menjadi anank yg solehah and May all ur dreams come true.. “

” Happy birthday Arieana, comelnya dia. Moga menjadi anak yang solehah, ceria dan cemerlang dunia dan akhirat.. “

” Happy Birthday si cantik manis. semoga Allah memberkati umur di sepanjang usia mu dn Allah kabulkan doa yg baik2 utk mu. semoga membesar jadi insan yg mulia.. “

” Happy Birthday. semoga menjadi anak yang Solehah, berjaya dalam kehidupan dan membanggakan Keluarga. Makin cantik sebijik muka Ainina.. “

Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 19 tahun Arieana dari kami di Berita Kopak. Semoga Arieana sentiasa diberikan Allah kelancaran dalam pelajaran dan menjadi anak yang sentiasa berbakti kepada kedua ibu bapa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ainina Ahmad B

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..