” Amb0i confident dia berbual eh, ayat tu tak menahan haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Amyra Rosli, Aqeef Anaqi Bersama ‘ Handphone ‘ Barunya Buat Peminat Terhibur. Amb0i Tinggi Imaginasi Anaqi Ni. Ayat Last Tu Bukan Main Lagi !!

Menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 4 tahun minggu lalu, Aqeef Anaqi antara anak artis yang sering mendapat perhatian peminat. Mewarisi kecantikan dan ketampanan wajah Amyra Rosli dan Amar Baharin, Anaqi juga petah bercakap seperti kedua ibu bapanya ini.

Meninjau akaun Instagram Amyra Rosli, telah dimuatnaik satu video baru Anaqi yang sedang asyik bercakap dengan ‘handphone‘ barunya. Tulis Amyra di kapsyennya dalam bergurau, semenjak Amyra membelikan ‘ Iph0ne13’ untuk Anaqi, si kecilnya ini sibuk memanjang di talian.

Lihat sahaja gelagat Anaqi yang tidak henti bercakap seolah-seolah dirinya benar-benar berbual dengan seseorang di talian. Namun sebenarnya, ianya hanya imaginasi Anaqi semata-mata dan bukan Iph0ne di tangannya itu tetapi hanya mainan sahaja.

Bercakap dengan fasih dalam bahasa Inggeris, ‘perbualan’ Anaqi menghiburkan peminat yang mendengarnya. Dengan berbagai cara ‘ bergayut’, sempat lagi Anaqi memberitahu kepada Amyra rakannya di talian memberitahu di tempatnya masih pagi manakala di negara Anaqi sudahpun malam.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel Anaqi ini telahpun mendapat banyak tanda suka daripada peminat. Kecil lagi sudah mula tunjuk bakat berlakon Anaqi. Antara komen-komen peminat :

” Pandai berlakon, boleh dah ni jadi pelapis mommy dan daddy. Mesti mahal kan iph0ne tu hehe. Nak beli jugak la haha, cute boy.. “

” Jelesnya dengan bud4k kecik ni pandai berbahasa Inggeris. Petah dan fasih betul sebutannya. Cerdik pulak tu buat dialong sendiri. Ni mesti terikut mommy daddy haha.. “

” Sukanya tengok Anaqi ni. Bijak sangat bercakap, berhabuk ter0k speaking Anaqi ni. abam comel lah.. “

” Iph0ne 13 eh haha, paling limited ni. Mana nak cari handphone canggih macam Anaqi ni. Cute lah boyfriend kecik kita ni.. “

” Pandai berimaginasi, bud4k cerdas Anaqi ni. Bukan main lagi dialog dia, siap gtau pesanan kawan lagi haha. Imaginasi tinggi sangat.. “

” It;s h4rd to talk like this haha. Amb0i confident dia berbual eh, ayat tu tak menahan haha. Kawan dengan bud4k bud4k US la ek. Dorang pagi Anaqi malam haha. Cute la Anaqi.. “

Usia seperti Anaqi ini, memang banyak imaginasi si kecil. Nampaknya Anaqi bolehlah jadi pelapis mommy dan daddy dalam bidang lakonan nanti. Apa pun, stay safe Anaqi dan sentiasa jadi anak yang ceria.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..