” Orang lain sauk, Hamzah selamba jer tangkap pakai tangan.. ” – Netizen

Hidayah Abam Kongsi Video Terbaru Aktiviti Kesukaan Anaknya, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Sedang Menangkap Ikan. Steady Lah Hamzah, Tangkap Ikan Guna Tangan Je !!

Meninjau di akaun Instagram milik Siti Nurhidayah iaitu isteri arw4h pelawak Abam Bocey telah berkongsi video terbaru di mana video tersebut merakamkan gelagat anaknya, Syed Hamzah Al-Juffrey.

Video yang berdurasi 1:03 minit itu telah memaparkan Hamzah berada di tempat menangkap ikan. Dalam video tersebut, selain Hamzah, turut kelihatan ada kanak-kanak yang lain bersama keluarga mereka sedang sauk ikan-ikan kecil tersebut berada di dalam bekas yang telah disediakan.

Selain itu, menerusi kapsyen Hidayah, telah menulis bahawa anak lelakinya ini sangat menyukai aktiviti menangkap ikan. Malah tulis Hidayah lagi, Hamzah tidak boleh melihat ikan, jika ternampak padanya, pasti Hamzah akan menangkap kesemua ikan yang ada.

Perkongsian video tersebut telah mencur1 perhatian ramai. Ada yang kagum mlihat gelagat Hamzah yang begitu ‘cool’  menangkap ikan dalam bekas itu dengan menggunakan tangan dan memegang ikan tersebut tanpa meletakkan ikan di dalam bekas.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang menyukai video terbaru aktiviti Hamzah itu. Malah ada yang begitu ger4m melihat Hamzah yang semakin comel sekarang. Antara komen-komen menarik adalah :

” Org lain bersauk, Hamzah selamba jer tangkap pakai tangan. Ger4mm betul tengok gayanya tu, rasa nk gig1t jer bdk comel ni.. “

” Ger4m betul tengok hamzah, badan cam tu sedap peluk. Membesar dengan sihat ya anak, moga jadi anak yang soleh buat ibu.. “

” Comel lah tengok dia pegang ikan tu, orang lain mak yang tolong sauk. Hamzah relax je sorang-sorang.. “

” Ya Allah, comelnya Hamzah. Badan tu m0ntel betul. Memang suka betul dengan ikan ye, hobi Hamzah suka menangkap ikan haha.. “

” Besar dah dia, suka tengok video Hamzah ni. Hamzah ni memang anak yang bijak, penyeri hati ibu.. “

” Lebor nya tapak tgn Hamzah, penuh. Sayup jea ank ikan tu tokma tgok. Hahaha seronok lah dia boleh tangkp ikan comey-comey tu.. “

” Alahai Sayang Hamzah sangat sangat. Dh besar dia, jadi anak yang soleh berjaya di dunia dan akh1rat ya Hamzah.. “

Wahh, seronoknya tengok Hamzah isi masa lapang dengan aktiviti kesukaannya. Kejap masa berlalu, Hamzah dah besar dan semakin comel. Apa-apa pun, semoga Hamzah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat ibunya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Hidayah Hamzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..