” Tahniah Ayie dan isteri, selamat pengantin baru.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Majlis Pernikahan Dan Malam Berinai Ayie Floor88 Dan Pasangan Yang Bertemakan B0llywood. Tahniah Ayie, Semoga Bahagia Ke Anak Cucu !!

Vokalis kumpulan Floor88 iaitu Ayie hari ini telah melangsungkan perkahwinan dengan wanita pilihan hatinya, Tasha Awie. Sebelum ini, pasangan ini sudah pun mengik4t tali pertunangan selama 10 bulan.

Meninjau ke akaun Instagram, Ayie telah memuatnaik sebuah video ketika majlis pernikahannya berlangsung. Pasangan ini dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan,  Ahmad Nawawi Mat Nasir dengan sekali lafaz sahaja.

Pasangan pengantin juga nampak sangat berseri dengan mengenakan persalinan pakaian pengantin berwarna putih. Ayie atau nama sebenarnya Nik Fadlee Elhamshah menyerahkan mas kahwin RM1000 bersama gelang dan cincin emas tanpa wang hantaran.

Sebelum itu, pasangan ini telah mengadakan majlis malam berinai bertemakan B0llywood dengan mengenakan persalinan pakaian berwarna merah. Gambar-gambar ketika majlis malam berinai banyak dikongsikan di Instastory Ayie.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan tahniah buat pasangan pengantin baru ini. Antara komen-komen yang diberikan :

” Syukur Alhamdulillah comgratulations..  Selamat pengantin baru semoga berkekalan hingga ke jannah.. “

” Alhamdulillah tahniah ayie n wife.. selamat pengantin baru..  smoga brbhgia hingga ke jannah BOSSKU.. “

” Tahniah brother. Happy for both of you.. tepuk amai amai belalang kupu kupu.. semoga kekal hingga ke jannah aamiin ya rob.. “

” Tahniah yie semoga dipermudahkan segala urusan.. slmt berbahagia hingga ke nafas terakhir ayieelhamf88 dgn pasangan.. “

” Alhamdullillah, tahniah ayie dan psgan muga kkl bahagia hga ke jannah.. Semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawaddah dan warrohmah.. “

” Masya Allah, tahniah. moga kalian berada di bawah jagaan Allah SWT. May Allah bless both of you. Welcome to the club cousin ”

” Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fii khair Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fii khair Selamat pengantin baru bro.. “

Antara gambar ketika majlis malam berinai :

Kami di Berita Kopak mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru diucapkan kepada Ayie dan isteri, Tasha Awie. Semoga bahtera perkahwinan yang dibina kekal bahagia sehingga akhir hayat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ayie Floor 88

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..