” Macam mana ni, tak make up pun lawa ter0k.. ” – Netizen

Muatnaik Video Wajah Sebelum Dan Selepas Solekan, Wajah Fasha Sandha Tanpa Solekan Raih Perhatian Peminat. Wah Tak Make Up Pun Dah Cantik !!

Meninjau ke akaun Instagram pelakon, Fasha Sandha, p0sting terbaru yang dikongsikan oleh Fasha telah meraih perhatian peminatnya. Fasha telah memuatnaik videonya dengan wajah tanpa solekan dan selepas disolek.

Dengan kapsyen ‘ no make up or with make up ‘, ia seolah-olah satu pertanyaan kepada para pengikut Instagramnya sama ada wajahnya sesuai ketika disolek atau tidak. Video yang berdurasi beberapa saat ini telah mendapat lebih 27 ribu tanda suka.

Fasha kini tampil dengan gaya rambut berwarna ‘per4ng’ kerana memenuhi pemintaan pengarah untuk drama terbaru lakonannya. Ramai memuji penampilan Fasha sebelum disolek yang nampak cantik dengan kulit wajahnya yang mulus.

Apabila wajahnya disolek, ada juga yang menyatakan wajah Fasha seperti aktres Amerika, Marilyn Monroe. Mungkin kerana gaya rambut Fasha yang seakan sama seperti aktres tersebut. Apa pun, Fasha sememangnya memiliki kecantikan semulajadi.

Jom tonton video di bawah :

Pelbagai respon yang diberikan oleh netizen di ruangan komen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka ;

” Both cantik, Ingat matsalleh mana tadi .. Makeup ni nmpk mcm barbie doll .. lawa nya with and without makeup.. “

” Sya suka tngok fashasadha buat rmbut mcm ni nmpk lawa klau rmbut pnjang nmpk mcm macik2.. Woah jadi barbie terus.. “

” Cantiknya, lawa betul.. With makeup or without makeup Fasha look beautiful. Mcm mne nak edit ni nak buat jgk la haha.. “

” Makin cantik ibu .. Love.. Suka Sgt fasha.. Cntik tu mmng gifted Sgt alhmdllh.. Tkde make up pun cantikk.. “

” Acane ni, tak make up pon lawa ter0k.. mashaAllah cntiknye mcm patung.. cantiknya mata, fasha always beautiful.. “

” Cantik kak Fasha rambut perang nampak bertambah muda.. Macam marilyn monroe fashasandha Cuba pakai dress merah yg kembang.. “

” Cantiknya kulit, Orang dah memang cantik.. i suka no makeup.. tak makeup pon skin cantik.. Cantik laaa rambut pendek mcmni.. “

Orang kalau sudah cantik, tetap cantik sama ada disolek atau pun tidak. Namun penampilan Fasha berambut pendek ini nampak lebih muda dari usia. Semoga Fasha Sandha terus berjaya dalam karier seni dan dimurahkan rezeki.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..