” Berget4r kepala Isaac kena c1um.. ” – Netizen

Video Isaac Raees Bersama M0mmy Dan Daddy, Zahirah Macwilson Dan Aiman Hakim Ridza Cur1 Perhatian Peminat. Alahai Comelnya Isaac. Part Last Tu Nampak Sangat Isaac Manja Dengan Mommy !!

Meninjau ke akaun Instagram Zahirah Macwilson, p0sting terbaru Zahirah telah mencur1 perhatian ramai. Zahirah telah memuatnaik sebuah video yang berdurasi beberapa saat dengan memaparkan gelagat mereka sekeluarga.

Dengan kapsyen ‘ for a long as forever ‘, apa yang lebih mencur1 perhatian ramai ialah anak pasangan ini iaitu Isaac Raees. Video yang penuh kasih sayang ini menunjukkan Zahirah dan Aiman Hakim Ridza menc1um kepala Isaac.

Isaac hanya terdiam sahaja sehinggakan berget4r kepala Isaac dic1um mommy dan daddy. Ramai yang ger4m melihat wajah comel Isaac terutamanya les0ng pipit Isaac. Alahai, ger4mnya melihat si comel ini.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 200 ribu jumlah tontonan dan lebih 46 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Nampak sangat bahagia keluarga ini dan semoga terus berbahagia selalu.

Jom tonton video di bawah :

Ada yang mencadangkan agar pasangan ini menambah cahaya mata perempuan pula. Pastinya sangat comel juga kan. Antara komen-komen yang diberikan :

” Beautiful family.. Okay dari video ni nampak isaac ikut muka zahirah.. Berget4r kepala Isaac kena c1um.. Inshaa Allah.. till jannah.. “

” Comel nya Isaac such a happy family.. Saya baru tgk Bulan dan Pria Terhebat tak sangka best sgt ceritanya.. that little handsome dimple cutey boy.. “

” Semoga bahagia till Jannah pasni tambah adik Isaac lah pulak baby girl.. Isaacc manja dengan mummy.. Dia cari mummy dia jugak.. “

” Isaac so lucky have parents like aiman zahirah.. Semoga lepas isaac baby girl pulak mesti meriah seisi keluarga.. “

” So cute your baby kak zahirah macwilson.. Ameen All good, better & the best things for you & the rest of your family.. “

” Eerrrrr geR4mmm eh cute sgt my lil darling.. Happy beautiful loving family. Ishhh ger4m aku handsome boy tu.. “

” Isaac anak mak.. So sweet n cute your baby.. Gegor2 kepala kawan.. hahahah cute.. Keluarga yang penyayang.. Meh sini uncle aisy nk g0mol pulak.. “

Pasangan sama cantik sama padan ini sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial. Kini, giliran Isaac pula menjadi perhatian. Semoga keluarga ini terus bahagia dan jodoh berkekalan sehingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..