” Syamel mesti tak sangka Ernie boleh t1ru macam tu.. ” – Netizen

Video Syamel Bersama Isterinya, Ernie Zakri Di Dalam Kereta Menyanyikan Lagu ‘Dekat Padamu’ Buat Peminat Terhibur. Part Ernie T1ru Bunyi Tiupan Trompet Tu Memang Menjadi Betul Lah !!

Siapa tidak kenal dengan pasangan suami isteri yang juga penyanyi iaitu Syamel dan Ernie Zakri. Ada sahaja perkongsian video mengenai mereka ini yang dikatakan sehati sejiwa yang menjadi perhatian ramai peminat.

Bulan lalu, Ernie dan Syamel telah berkongsi berita gembira kepada umum bahawa tidak lama lagi mereka bakal menimang cahaya mata pertama. Perkongsian tersebut telah dibanj1ri dengan ucapan tahniah daripada rakan-rakan artis serta peminat-peminat mereka.

Meninjau di akaun Instagram milik ezl tini, telah berkongsi satu video yang memaparkan Syamel dan Ernie sedang berada di dalam kereta. Menerusi video itu juga kelihatan Syamel ini sedang menyanyikan lagu ‘Dekat Padamu’ nyanyian asal Datuk Yusry Abdul Halim.

Gelagat Ernie konon-konan meniup trompet men1ru gaya alunan nada lagu tersebut buat Syamel kagum kerana tidak menyangka cara Ernie men1ru itu menjadi. Perkongsian video itu telah ditonton lebih 35 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata peminat turut terhibur melihat pasangan suami isteri ini saling menyak4t antara satu sama lain. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comel lah tengok pasangan ni, tak adanya nk control2. Ernie pandai yer t1ru gaya tu, terus kagum si suami..

” Amboi happy betul suami isteri ni. Enjoy tgk Ernie hiburkan suami. Nampak sekepala dan serasi bersama Syamel dan Ernie.. “

”  Tergelak aku tengok reaksi Syamel , mesti Syamel tak sangka Ernie boleh t1ru mcm tu, hahaha comel lah. Yang pasti sama betul.. “

” Keras per0t aku, tengok Ernie berlakon tiup trompet. Si laki pun terkej0t de, hahaha comel lah korang ni.. “

” Syamel nyanyi sekali dengar macam Yusry lah. Haha memang kalau duduk dalam kereta memang masing-masing suka buat peranga1 kelakar macam ni ke, haha.. “

” Hahaha menjer1t suami tu tengok isteri pandai t1ru. Hahaha muka sorang-sorang memang kelakar habis, ni memang baru betul2 bahagia.. “

” Happy lah bakal mummy tu, comel tengok perangai g1la-g1la korang ni, semoga terus kekal bahagia bersama.. “

Semp0i betul Ernie, siap boleh buat bunyi tiup trompet, dengar pun sedap, patutlah Syamel pun kagum. Apa-apa pun, semoga Ernie sentiasa bahagia bersama Syamel dan semoga Ernie sentiasa dalam keadaan sihat selalu sepanjang tempoh kehamilannya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Syamel, Ernie Zakri, Ezl_tini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..