” Alaa sed1h pulak, rindu seorang mama pada anaknya.. ” – Netizen

Video Perbualan Jinggo Bersama Anak Bujangnya, Luth Mikhail Mengenai Sheila Rusly Buat Ramai Tersentuh. Kasih Dan Sayangnya Seorang Ibu !!

Selalu orang berkata, bagi seorang yang bergelar ibu, walaupun anaknya sudah besar panjang namun di mata si ibu, anak itu tetap seperti anak kecil. Begitu jugalah yang ditunjukkan oleh selebriti terkenal, Sheila Rusly terhadap anak-anaknya.

Meninjau akaun Instagram suami Sheila iaitu Jinggo, telah dikongsikan satu video yang memaparkan perbualan Jinggo bersama anak bongsunya, Luth Mikhail pada waktu pagi. Kata Jinggo, Sheila bangun awal pagi semata-mata untuk menyiapkan sarapan pagi istimewa untuk si bongsunya ini.

Dek kerana masing-masing kembali sibuk dengan urusan kerjaya masing-masing, masa untuk bersama amat terhad. Kata Jinggo lagi kepada Mikha, ‘ mama miss Mikha ‘. Dalam sed1h-sed1h pun tetap disiapkan makanan sebelum keluar rumah.

Jinggo turut berpesan kepada Mikha supaya memberitahu Sheila bahawa Mikha sudah besar. Iyelah jika dahulu bangun pagi, Mikha berkepit sahaja dengan mamanya ini namun sekarang keadaan sudah banyak berbeza.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Perbualan Jinggo ini telahpun mendapat hampir 9000 likes daripada peminat sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen mereka :

” Tok sidang dengan sis Sheila tunggu cucu pula lepas ni. Nampak pen4t muka Mikha, semoga yang baik baik saja untuk kamu.. “

” So sweet, Mikha anak yang baik. Alhamdulillah. Sed1h pulak dengar perbualan anak beran4k ni. Muzik latar tu pun adudu lagi menambah sed1h.. “

” So touching, saya pulak nak nang1s. semoga family sis Sheila dan Tok Sidang sentiasa dalam rahmat Allah swt.. “

” Alaa seb4k lak tengok video ni. Ini lah adat kehidupan, Apabila anak dan mula dewasa t1nggallah kita sendirian bersama teman hidup kita.. “

” Tersentuhnya hati ni, deep deep meaningful. A mother is the first person who truly understands and knows everything about her son since he has been inside her for nine months.. “

” Alaa sed1h pulak, rindu seorang mama dan papa pada anaknya. Semoga dipermudahkan segala urusan Mikha.. “

” Sed1h pulok teman dengornya yoep. Betapa kasihnya seorang ibu, melu4hkan rasa rindunya dengan cara tersendiri. Semoga berbahagia selalu.. “

Kasih sayang seorang ibu memang tiada tol4k bandingnya, berk0rban apa sahaja asalkan anaknya selesa. Semoga segala yang diusahakan oleh Mikha berjaya selalu dan keluarga bahagia ini sentiasa dilimp4hi rahmat Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tok Sidang Jinggo, IG Luthmikhail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..