” Selamat hari lahir Azira, semoga cepat bertemu jodoh.. ” – Netizen

Cik Manggis Kongsi Gambar Dan Video Sekitar Meraikan Hari Lahir Sahabat Baiknya, Azira Shafinaz Bersama Rakan-Rakan. Comel Tengok Gelagat Masing-Masing, Moga Berkekalan Persahabatan Kalian !!

Meninjau di akaun Instagram milik Cik Manggis telah berkongsi beberapa gambar dan video sekitar sambutan hari lahir sahabat baiknya iaitu Azira Shafinaz. Turut ada bersama adalah rakan mereka yang juga kumpulan De Fam, Sophia Liana dan rakan-rakan mereka yang lain.

Untuk pengetahuan, pada 26 September baru-baru ini, Azira Shafinaz telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke- 30 tahun. Selain Cik Manggis, Azira juga turut berkongsi momen terindah bersama rakan-rakan baiknya itu di Instagram miliknya.

Perkongsian Cik Manggis itu turut disertakan ucapan yang penuh bermakna buat Azira, malah Cik Manggis juga mendoakan semoga ikatan persahabatan antara mereka akan terus berkekalan hingga ke syurga.

Hingga kini, perkongsian Cik Manggis itu telah mendapat lebih 37 ribu tanda suka. Selain itu, ramai yang menyatakan bahawa sangat suka melihat keakraban antara Cik Manggis, Azira dan Sophia menerusi gambar yang dikongsikan oleh Cik Manggis itu.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat Azira dan mendoakan semoga persahabatan antara tiga sekawan ini akan kekal selamanya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bestnya dapat kawan-kawan macam ni. Memang nampak rapat dan bahagia betul bila berjumpa ya, selamat hari lahir Azira.. “

” Haha kelakar weh tengok gambar yang Manggis tar1k rambut Azira tu, alahai happy betul masing-masing dah berjumpa.. “

” Manja Manggis yer, past c1um rambut Azira tu. Happy Birthday Azira, semoga terus berjaya dalam hidup.. “

” This is cuteeee and forever be my favorite. Semoga ik4tan persahabatan De Fam kekal hingga ke akhir hay4t.. “

” Bestnya mcm ni, friendship goal . Selamat hari lahir Azira, semoga cepat bertemu jodoh, amin3.. “

” Harap friendship korang kekal smpai bla-bla, Aminnn. Manggis selalu t4rik rambut orang, msti Azira cakap baik aku l4ri, tapi tak sempat kan, haha.. “

” Tetap terbaik, semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan ya, amin. Suka tengok gambar-gambar ni.. “

Sahabat sejati, semoga ik4tan persahabatan antara Azira, Cik Manggis dan Sophia Liana akan terus berkekalan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari lahir buat Azira Shafinaz, semoga Azira sentiasa diberikan kesihatan yang baik selalu.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Cik Manggis, Azira Shafinaz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..