” Alhamdulillah, semoga dipermudahkan semuanya.. ” – Netizen

Gambar Dan Kapsyen Terbaru Ernie Zakri Dan Syamel Buat Peminat Teruja. Wah Biar Betul Ni, Peminat Pun Tak Sabar Nampaknya. Tahniah Ernie Dan Syamel !!

Melangsungkan pernikahan mereka pada 26 Mar yang lalu, pasangan duet sensasi, Ernie Zakri dan Syamel antara selebriti yang sering menjadi tumpuan media dan peminat. Kerapkali sebelum ini terdengar des4s desus mengatakan Ernie hamil.

Tidak mengiyakan dan hanya mengatakan dirinya hanya bunc1t, akh1rnya Ernie dan Syamel membuka mulut. Meninjau entry terbaru di Instagram Ernie, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan Ernie dan Syamel memegang buku rekod ibu dan bayi yang berwarna pink.

Manakala Syamel pula memegang kertas seperti gambar ultrasound bayi. Ini dikuatkan lagi dengan kapsyen Ernie yang mengucapkan Alhamdulillah ke hadrat Ilahi dan berharap agar dipermudahkan perjalanan mereka ini.

Tidak sampai setengah jam dikongsikan, posting Ernie ini telahpun mendapat hampir 20 ribu tanda suka daripada peminat. Nampaknya peminat juga teruja dan gembira dengan berita kehamilan Ernie ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Setakat ini sudah hampir 500 komen dit1nggalkan oleh peminat dan rata-ratanya mengucapkan tahniah untuk Ernie dan Syamel. Antara komen-komen peminat :

” Alhamdulillah, tahniah mama dan papa. Syukur atas rezeki yang dikurniakan Allah. Jaga diri elok2 kak Ninie.. “

” Congrats kak ninie, Alhamdulillah syukur. Kenapa saya yang menang1s gembira, tahniah sekali lagi Ernie dan Syamel.. “

” Too cute, semoga dipermudah untuk semuanya .. congratulations you two. Gembira sangat untuk Ernie dan Syamel.. “

” Alhamdulillah tahniah kak ninie dan bangmel. Semoga baby, kak ninie dan bang mel sihat satu family dan segalanya dipermudahkan.. “

” Yeay finally, tak sabarnya nak tengok muka baby. Nanti confirm cute macam mommy dia, suara power macam papanya.. “

” Dah agak dah, congratulations Ernie dan Syamel. Buku pink tu, so cutelah. Patutlah kak ninie cepat pen4t hehe.. “

” Sump4hlah Alhamdulillah, betullah kan. Finally mengaku jua hehe. Ee congrats Ninie dan bangmel.. BMKN junior is coming.. “

Alhamdulillah terjawab juga teka teki peminat selama ini. Rezeki dan amanah daripada Allah untuk Ernie dan Syamel. Kami di Berita Kopak juga ingin mengucapkan tahniah atas kurniaan ini dan semoga segala urusan Ernie sepanjang hamil dipermudahkan sehingga selamat melahirkan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ernie Zakri, Syamel Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..