” Ini yang comel dulu tu, cantik dah sekarang.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anakanda Sultan Nazrin Shah, Raja Nazira Safya Yang Kini Sudah Berusia 10 Tahun Raih Perhatian Ramai. Semakin Comel Dan Cantik !!

Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran anakanda kedua Sultan Perak, Sultan Nazrin Shah iaitu Raja Nazira Safya yang ke 10 tahun. Meninjau ke akaun Instagram Tuanku Zara Salim, satu p0sting terbaru baginda telah mencur1 perhatian ramai.

Tuanku Zara telah memuatnaik gambar terkini anakandanya itu bersempena kelahiran Raja Nazira. Turut dikongsikan di ruangan kapsyen ialah ‘ My lil one is 10 ‘. Raja Nazira kini sudah semakin meningkat usia kanak-kanaknya.

Jika dahulu wajah comel Raja Nazira sering menjadi perhatian ramai, kini Raja Nazira membesar menjadi seorang puteri yang semakin comel dan cantik. Wajah Raja Nazira saling tidak tump4h seperti wajah bondanya.

Perkongsian ini telah meraih lebih 7 ribu likes buat masa ini sejak dimuatnaik. Tuanku Zara jarang berkongsi gambar kedua anakandanya di media sosial. Tanpa disedari begitu pantas masa berlalu dan Raja Nazira kini sudah pun berusia 10 tahun.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini telah mendapat perhatian ramai dan dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Raja Nazira. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy birthday Princess Nazira. May god be with you always. Amin.. She so pretty and cutiee.. like international.. Alahhh comelnye princesss.. besar dah.. “

” Happy Birthday Raja Nazira Safya.. Wahh ni yg comel dulu tu.. cantik dah sekarang.. May Allah SWT bless Tuanku sekeluarga.. “

” Aaa dah besar. Time flies. Cepatnya masa berlalu. Happy birthday Princess Nazira. Semoga sihat, selamat dan happy selalu.. “

” May you be the coolness of your parents’ eyes. Happy 10th birthday pretty princess.. comel sangat sangat.. “

” A Happy Blessed Birthday Princess.. pantun.. beribu ribu bintang di langit.. satu yg bercahaya.. sebanyak itu anak d4ra yg cantik.. kau lah yg tercinta.. ” 

” Selamat hari ulang tahun yang ke 10 Yang Teramat Mulia Raja Nazira Safya. Moga dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik .. “

” Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran Puteri DiRaja..  share la gambr2 princess nazira dgn kami Dah lama teman tak tengok muka princess comei ni.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 10 tahun. Semoga panjang umur, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tuanku Zara Salim, Perak Diraja

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..