” Tudia baru hero Malaya betul sweet dengan isteri tercinta.. ” – Netizen

Video Dato’ Aaron Aziz Membuat Kej0tan Buat Isterinya, Datin Diyana Halik Sempena Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 18 Tahun. Alahai Bersemut Betul Sweet Couple Ni !!

Diam tak diam, sudah 18 tahun usia perkahwinan pasangan romantis, Dato’ Aaron Aziz dan Datin Diyana Halik. Pasangan ini telahpun dikurniakan 3 orang cahayamata iaitu Danish Anaqi, Dwi Ariana dan Dahlia Arissa.

Meninjau akaun Instagram Aaron Aziz, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Aaron membuat kej0tan untuk isterinya ini. Walaupun dengan leher yang masih berbalut , Aaron tetap bersungguh-sungguh untuk menyambut hari istimewa mereka ini.

Menghasilkan sebiji kek dengan menggunakan tepung segera, usaha Aaron ini nyata tidak sia-sia. Kek buatan tangannya itu menjadi dan elok teksturnya. Pada posting tersebut, Aaron juga menulis ucapan utuk isteri tersayangnya.

Tidak hanya kek, Aaron turut memasak mee goreng istimewa buat Diyana. Diyana juga terlihat terkej0t apabila Aaron membawakannya sejambang bunga yang besar. Memang betul kata Aaron, dia memang seorang yang sweet.

Jom tonton video di bawah :

Diyana sendiri juga ada berkongsikan video thr0wback ketika majlis akad nikah mereka dahulu. Turut sama dapat dilihat dalam video ini, gambar dan video mereka bersama. Dari muda sampai sekarang, sikap romantis Aarontetap tidak berubah .

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian Aaron dan Diyana ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ucapan tahniah juga ditinggalkan peminat di ruangan komen dan antara komen-komen mereka :

” Fuh abang cook, abang bake, abang buat kek lagi. Happy anniversary to favourite couple. Suami mithali ni, mant0p la abang Aaron.. “

” So sweet, masuk daput masak confirm sedap ni. Tak boleh g0yang kepada, g0yang badan pun tak apa la haha.. “

” Wow Aaron bersungguh sangat untuk membuat kek istimewa tu. Happy anniversary Dato’ Aaron Aziz dan Datin Diyana Halik.. “

” Sweet sangat Aaron ni, lebih hebat dari lakonan dalam drama-drama. Tudia baru her0 Malaya betul sweet dengan isteri tercinta.. “

” Bersemut sangat tengok, so sweet la Aaron dengan Diyana ni. Gelak abang Aaron tu nak4l betul ye haha. Kita tumpang bahagia, happy anniversary to both of u, till jannah.. “

” Aih kita pulak yang tersenyum-senyum tengok. Happy together till Jannah sis Diyana dan bro Aaron. Aaron dari muda sampai sekarang handsome.. “

” Auto sengih lak tengok Aaron Aziz tersenyum tadi. Haha kemain tangan kena henj0t dengan tok kadi tu. Sweet dari dulu sampai sekarang korang ni.. “

Alhamdulillah, bahtera rumahtangga yang tenang dan aman selalu bersama anak-anak tersayang. Semoga ik4tan perkahwinan Aaron dan Diyana berkekalan sehingga ke jannah dan sentiasa dalam rahmat serta kasih sayang Ilahi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaron Aziz, IG Diyana Halik

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..