” Sampai bal1ng selipar lah kawan tu tak boleh terima jawapan.. “- Netizen

Video Hairul Azreen Bertanyakan Satu Soalan Teka-Teki Kepada Achey Bocey Buat Ramai Peminat Berdek4h Ketawa. Ad01 Tergam4m Achey Dengar Jawapan, Haha !!

Meninjau di akaun Instagram milik pelakon Hairul Azreen ada berkongsi satu video live dia bersama pelawak Achey Bocey. Menerusi video itu Hairul ada bertanyakan satu soalan teka-teki kepada Achey.

Kelihatan Achey seperti tidak sabar untuk menjawab teka-teki yang diberikan oleh Hairul. Soalan teka-teki Hairul itu berbunyi ‘dalam banyak-banyak benda, benda apakah paling besar’. Achey telah menunjukkan lengannya, namun Hairul telah memberitahu jawapan Achey itu salah.

Pada akhir video, Hairul telah memberikan jawapan teka-tekinya. Setelah mendengar jawapan Hairul, Achey seperti tidak menyangka jawapan yang diberikan Hairul kerana sebenarnya Hairul hanya mahu mengenakan dia sahaja.

Selain itu, di posting, Hairul memberikan kata ucapan doa semoga Achey kembali sihat kerana baru-baru ini tangan Achey telah mengalami ret4k dan pat4h akibat terjat0h di kebun. Hingga kini video Hairul itu telah mendapat lebih 184 ribu ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur selepas menonton perkongsian video oleh Hairul itu, lebih-lebih lagi melihat Achey telah membal1ng seliparnya pada telefon. Antara komen-komen netizen adalah :

” Aku sendiri tak terpikir hahahahahhaa.. ” – Achey Bocey

” Jawapan dia minta selipar, haha kas4r betul punya teka teki Hairul tu. Aku pun tak terjangka, anak ayam betul.. “

” Hahaha sus4h sangat teka-teki pun, sampai Achey pun pen1ng. Haha kuat betul sak4t kawan lah Hairul ni.. “

” Aku dah agak jawapan dia, haha Hairil pun sempat lagi ketawa. Sampai bal1ng selipar lah kawan tu tak boleh terima jawapan, haha.. “

” Kur4ng ajo, bal1ng selipar kot si Achey tu tak blh tahan. Teka teki apa der, aku pun pen1ng dengar jawapan Hairul, haha. “

” Nasib baik bukan jumpe dpn-dpn tu, klu tak memang kena dengan selipar tu Hairul 0ii, keras per0t aku gelak ni.. “

” Paling lawak bila abang Achey bal1ng kasut, mesti tak terjangka jawapan teka teki tu, haha bertabahlah dapat kawan suka mengus1k mcm ni.. “

Ad0hai teka-teki Hairul ni buat orang pun terfikir jawapannya apa, padahal dia cuma nak sak4t Achey je. Apa-apa pun, perkongsian video tersebut sekadar hiburan oleh Hairul kepada sahabatnya, Achey. Kami dari Berita Kopak turut berharap semoga Achey akan cepat semb0h.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Hairul Azreen, Achey Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..